Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 24 به بیرون درز کرد

تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 24 به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی EA Sports و فیفا مدتی است که به صورت رسمی از پایان همکاری با یکدیگر خبر داده‌اند. بازی FIFA 23 نیز آخرین بازی از فرنچایز FIFA بود که به‌صورت جایگزین شبیه ساز فوتبال سری سابق ‌می‌شد و عرضه آن نیز به مجوز رسمی FIFA گره خورد بود. اما این پایان همکاری باعث شده است که بازی امسال با برند جدید EA Sports FC عرضه شود. پیش از این EA تایید کرده بود که این بازی به‌طور رسمی در این ماه میلادی رونمایی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که این بدان معناست که ما به‌زودی خواهیم فهمید که EA Sports FC 24 چه زمانی وارد قفسه‌های فروشگاه‌ها می‌شود. البته این اطلاعات زودتر از موعد به بیرون درز کرده است.

طبق گزارش منتشر شده در سایت Dealabs توسط افشاگر برجسته billbil-kun، بازی EA Sports FC در 29 سپتامبر (7 مهر) عرضه می‌شود. کسانی که نسخه Ultimate را خریداری کنند نیز هفت روز قبل از عرضه رسمی به بازی دسترسی خواهند داشت. این در حالی است که خریداران نسخه Ultimate بازی پیشین، 3 روز قبل از عرضه و از 22 سپتامبر به این عنوان دسترسی داشتند.

همچنین مطالعه کنید
جزییات آپدیت بزرگ Into the Light بازی Destiny 2 منتشر شد

تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 24 به بیرون درز کرد

اگرچه هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است. اما این تاریخ با زمان‌بندی عمومی انتشار عناوین بازی‌های فیفا استودیو EA مطابقت دارد که معمولاً در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر عرضه می‌شوند. با این حال، ما به‌زودی از خود EA مطلع خواهیم شد، بنابراین بهتر است که منتظر اعلام رسمی باشید.

اگرچه فرنچایز فیفا به‌زودی نام تجاری خود را تغییر می‌دهد، اما مطمئناً EA این انتقال را در سطح بالایی انجام می‌دهد. این استودیو در اوایل سال جاری اعلام کرد که بازی FIFA 23 توانسته رکورد فروش نسخه قبلی خود را تنها در مدت شش ماه پشت سر بگذارد. همچنین FIFA23 در هفته اول عرضه خود شاهد رکورد 10.3 میلیون گیمر بود.

منبع: Gamingbolt.com

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>