Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار – امروز دوشنبه 1401/09/28

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یکی از نیازهای اساسی کاربران، آگاهی از قیمت گوشی‌ها‌ی موبایل است. به همین دلیل اروتک بنا دارد از این پس قیمت‌های برند‌های پرطرفدار را به‌صورت روزانه در وبسایت خود بارگذاری کند. در ادامه لیست قیمت گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی، هواوی و آنر برای امروز دوشنبه 1401/09/28 ارائه شده است. با اروتک همراه باشید.

به علت به‌روزرسانی قیمت روزانه تعداد بسیار زیادی از گوشی‌های برندهای مختلف و جلوگیری از شلوغی بیش از حد این صفحه، قیمت گوشی‌های هر کدام از برندهای مختلف در صفحه مخصوص خود، قرار گرفته است. برای دسترسی به این قیمت‌ها، روی لینک موردنظر در انتهای توضیحات هر برند کلیک فرمائید.

آیفون:

آیفون مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند است که توسط شرکت اپل، طراحی و به بازار عرضه شده‌اند. این دستگاه‌ها از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنند. نسل اول آیفون توسط استیو جابز، مدیرعامل وقت اپل در 9 ژانویه 2007 معرفی شد. از آن زمان، اپل سالانه مدل‌های جدید آیفون و به‌روزرسانی‌های iOS را منتشر می‌کند. تا سال 2022، آیفون 15.6 درصد از سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

لیست قیمت گوشی‌های آیفون – امروز 1401/09/28

——————————————

سامسونگ:

سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برند‌های موجود در بازار ایران و حتی جهان است. گوشی‌های این شرکت در ایران فروش بالایی داشته و اغلب کاربران گوشی‌های میان‌رده این برند کره‌ای را انتخاب می‌کنند. البته بدیهی است که نمی‌توان از پرچمداران قدرتمند و رده‌بالای این کمپانی نیز چشم‌پوشی کرد.

گوشی‌های تولیدی سامسونگ از چهار سری S ،M ،A و Z تشکیل شده‌اند. سری گلکسی A سامسونگ، مجموعه‌ای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پایین‌رده و میان‌رده است. اولین مدل از این سری، نسل اول گلکسی آلفا بود که در 31 اکتبر 2014 عرضه شد. سری M سامسونگ، مجموعه‌ای از گوشی‌های میان‌رده و تقریباً رده‌بالای سامسونگ است. اولین مدل‌های این سری، گلکسی M10 و M20 سامسونگ بودند که در 5 فوریه 2019 عرضه شدند.

سری S سامسونگ، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند اندرویدی پیشرفته این شرکت است. این مجموعه به‌عنوان پرچمدار گوشی‌های هوشمند سامسونگ عمل می‌کند. این سری در ابتدا از گوشی‌های هوشمند تشکیل شده بود اما سامسونگ بعداً با معرفی تبلت گلکسی تب S در ژوئن 2014، خط گلکسی S را به تبلت‌ها نیز گسترش داد. سری گلکسی Z سامسونگ، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند تاشو رده‌بالاست. این خط تولید در سال 2019 با گلکسی زد فولد آغاز شد. جدیدترین گوشی‌های این سری گلکسی Z Flip4 و Galaxy Z Fold4 هستند که هر دو در سال 2022 معرفی شده‌اند.

همچنین مطالعه کنید
لیست قیمت گوشی های هواوی - امروز سه شنبه 9 خرداد 1402

لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ – امروز 1401/09/28

——————————————

شیائومی:

شیائومی یک شرکت چینی است که فعالیت خود را در زمینه محصولات الکترونیکی و فناوری در سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است. مهم‌ترین بخش محصولات این کمپانی به موبایل‌های آن اختصاص دارد. قیمت ارزان و همچنین کیفیت بالای گوشی‌های شیائومی، این برند را به یکی از محبوب‌ترین برند‌های موجود در بازار ایران تبدیل کرده است. گوشی‌های تولیدی شیائومی از چهار برند مختلف شیائومی، ردمی و پوکو و بلک شارک تشکیل شده‌اند. برندهای ردمی، پوکو و بلک شارک از زیرمجموعه‌های کمپانی بزرگ شیائومی هستند.

لیست قیمت گوشی‌های شیائومی – امروز 1401/09/28

——————————————

هواوی:

هواوی در سال ۱۹۸۷ در چین به عنوان یک شرکت مخابراتی تأسیس شد، اما اولین گوشی هوشمند خود را در سال ۲۰۰۴ وارد بازار کرد. با این حال، تا سال ۲۰۰۹ طول کشید تا این شرکت یک گوشی اندرویدی را عرضه کند. بزرگ‌ترین تغییر هواوی در سال‌های اخیر در اوایل سال 2019 رخ داد، چیزی که “قانون تحریم هواوی» نامیده می‌شود. این زمانی بود که آمریکا، هواوی را در فهرست شرکت‌هایی قرار داد که شرکت‌های آمریکایی دیگر نمی‌توانستند با آن‌ها همکاری کنند و این شامل شرکت‌هایی مانند گوگل نیز می‌شد. با این حال در همان سال هواوی، سیستم‌عامل هارمونی (HarmonyOS) خود را برای رقابت با اندروید و iOS معرفی کرد و در سال 2021 این شرکت آزمایش این سیستم‌عامل را توسط کاربران آغاز کرد. البته از زمان تحریم هواوی، گوشی‌های جدید این شرکت با استقبال سابق مواجه نشده‌اند، اما این کمپانی دست از تلاش بر نداشته و همچنان در حال بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند است.

لیست قیمت گوشی‌های هواوی – امروز 1401/09/28

——————————————

آنر:

در سال ۲۰۱۳، هواوی برند فرعی آنر (Honor) را ایجاد کرد که بسیاری از فناوری‌های مشابه شرکت مادر را تولید می‌کرد. این کمپانی به‌دلیل توسعه بخش‌های تحقیقی هواوی با مبلغ ۱۵ میلیارد دلار فروخته شد و از مالکیت این شرکت بیرون آمد و اکنون به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند.

لیست قیمت گوشی‌های آنر – امروز 1401/09/28

——————————————

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>