Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی A Plague Tale: Requiem در 18 اکتبر (26 مهر) منتشر می‌شود (+ گیم‌پلی بازی)

بازی A Plague Tale: Requiem در 18 اکتبر (26 مهر) منتشر می‌شود (+ گیم‌پلی بازی)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به‌تازگی یک گیم پلی توسعه‌یافته از بازی A Plague Tale: Requiem منتشر شده که در آن، مبارزات و بخش‌های جهان این بازی، به‌تصویر کشیده شده است. لازم به ذکر است که قابلیت‌های رهگیری پرتو (Ray Tracing) و فناوری DLSS انویدیا نیز برای نسخه رایانه شخصی این عنوان نیز تایید شده است.

با توجه به اینکه نسخه قبلی این بازی کاملاً راضی‌کننده بود، جای تعجب نیست که A Plague Tale: Requiem نیز یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال برای کاربران زیادی باشد. اخیراً ناشر Focus Entertainment و توسعه‌دهنده Asobo Studio تأیید کردند که تاریخ انتشار دنباله این بازی اکشن ماجراجویی به‌زودی اعلام خواهد شد و اکنون می‌دانیم چه زمانی باید منتظر آن باشیم. این بازی در 18 اکتبر سال جاری (27 مهر) منتشر می‌شود. تریلر کامل این عنوان را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

اعلام تاریخ انتشار با نمایش گیم پلی گسترده‌ای همراه بوده است که بخش اصلی و اولیه بازی را نشان می‌دهد، زیرا آمیسیا و هوگو زخمی، بار دیگر توسط سربازان تعقیب می‌شوند. داستان بازی قبل از اینکه جای خود را به بخش‌های مخفی‌کاری و پرتنش این عنوان که بسیاری از ابزارها و سلاح‌های بازی را در عمل به نمایش می‌گذارد بدهد با یک سکانس تعقیب و گریز شروع می‌شود و در نهایت با کنترل گروه عظیمی از موش‌ها برای از بین بردن تعدادی از دشمنان توسط هوگو به پایان می‌رسد. حداقل می‌توان گفت که این یک شروع هیجان‌انگیز برای نسخه جدید این فرانچایز به‌نظر می‌رسد.

در همین حال، استودیو Asobo تایید کرده است که با انویدیا برای پیاده‌سازی قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) و فناوری DLSS در نسخه رایانه شخصی بازی، همکاری کرده است.

همچنین مطالعه کنید
بازی Assassin’s Creed Hexe تاریک ترین عنوان سری اساسینز کرید خواهد بود!

بازی A Plague Tale: Requiem در 18 اکتبر (27 مهر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S، رایانه‌های شخصی و همچنین برای Nintendo Switch به عنوان یک نسخه انحصاری ابری عرضه می‌شود. در زمان عرضه، این بازی از طریق Xbox و PC Game Pass در دسترس خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>