Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار تصاویر گوشی پرچمدار ایسوس راگ فون 6

انتشار تصاویر گوشی پرچمدار ایسوس راگ فون 6

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طی روزهای گذشته، پرچمدار جدید ایسوس، یعنی ایسوس راگ فون 6 (Asus ROG Phone 6)، در پایگاه‌های داده گیک‌بنچ و TENAA رویت و بسیاری از مشخصات آن فاش شده بود. البته طراحی آن، تا امروز نقطه مجهول این دستگاه بوده است. اما سرانجام امروز پایگاه داده TENAA، تصاویری را به فهرست خود اضافه کرده و این شکاف را پر کرد.

براساس این تصویر، DNA کلی سری راگ فون، به‌وضوح دست نخورده باقی مانده است، اما تفاوت مشخصی در جزیره دوربین در پشت گوشی وجود دارد. این برآمدگی، کمی بزرگتر از نسخه‌های قبلی است و یکی از دوربین‌ها، که ما حدس می‌زنیم یک سنسور فوق عریض باشد، لهجه آبی دارد. به‌نظر می‌رسد یک لنز دوربین سوم نیز در این دستگاه وجود دارد.

همچنین یک نمایشگر ثانویه نیز در پشت دستگاه وجود دارد که بی‌شباهت به ایسوس راگ فون 5 آلتیمیت (Asus ROG Phone 5 Ultimate) نیست، اما کمی بزرگتر به نظر می‌رسد.

ایسوس راگ فون 6 در تاریخ 5 جولای (14 تیر) رونمایی می‌شود. این گوشی جزو اولین گوشی‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. این چیپست با 16 گیگابایت رم، یک نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 165 هرتزی و یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 65 واتی جفت شده است.

همچنین مطالعه کنید
گوشی قابل ستایش تکنو: معرفی Camon 18 Premier با صفحه نمایش AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتزی

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>