Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای تصاویر زنده، رندرها و برخی از مشخصات طراحی هواوی نوا 10 پرو

افشای تصاویر زنده، رندرها و برخی از مشخصات طراحی هواوی نوا 10 پرو

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی نوا 9 پرو که سپتامبر سال گذشته رونمایی شد، به‌زودی یک جانشین پیدا خواهد کرد. انتظار می‌رود این شرکت ماه آینده سری نوا 10 را معرفی کند. در حالیکه ما منتظر جزئیات بیشتری در مورد سری نوا 10 هواوی هستیم، اکنون تصاویر زنده و رندرهایی از هواوی نوا 10 پرو منتشر شده است که طراحی و چند مشخصه کلیدی از این گوشی هوشمند را آشکار می‌کند.

بیایید ابتدا تصویر زنده را بررسی کنیم که توسط یک افشاگر چینی به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر نشان می‌دهد که هواوی نوا 10 پرو دارای یک پیکربندی دوربین سه‌گانه با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی RYYB در قاب پشتی است. طراحی جزیره دوربین این گوشی نیز بسیار جالب است. دور جزیره دوربین را یک صفحه مشکی‌رنگ احاطه کرده و مشخصات دوربین روی آن حک شده است، این در حالی است که دوربین میانی توسط یک حلقه طلایی جالب احاطه شده است.

افشای تصاویر زنده، رندرها برخی از مشخصات طراحی هواوی نوا 10 پرو

قاب پشتی مشکی‌رنگ این گوشی نیز دارای طراحی نسبتاً درخشانی است و لوگوی هواوی و برند نوا را در پایین آن می‌توان دید. البته یک گزینه رنگ دیگر هم برای این دستگاه وجود دارد که در تصویر بنر تبلیغاتی زیر قابل مشاهده است. این تصویر تبلیغاتی نشان می‌دهد که هواوی نوا 10 پرو دارای یک صفحه نمایش خمیده در جلو با حفره‌ای قرصی‌شکل در گوشه بالا سمت چپ برای دو دوربین است، در حالیکه جزیره دوربین در قاب پشتی، در این تصویر با یک حلقه طلایی احاطه شده است.

همچنین مطالعه کنید
انتشار جزییاتی از گوشی‌های سری آیفون 15 و آیفون 16 پرو

افشای تصاویر زنده، رندرها برخی از مشخصات طراحی هواوی نوا 10 پرو

در متن همراه تصویر آمده است که هواوی نوا 10 پرو از شارژ 100 واتی و یک دوربین سلفی 50 یا 60 مگاپیکسلی نیز پشتیبانی می‌کند. این تصویر نسبتاً نامشخص است، بنابراین نمی‌توانیم در مورد وضوح آن کاملاً مطمئن باشیم.

این تصاویر منتشر‌شده طراحی نوا 10 پرو را نشان می‌دهند، اما برای تشخیص قطعی، کاملاً واضح نیستند. اما خوشبختانه، اکانت توییتری OnLeaks، این نقاط نامفهوم را تحت پوشش قرار داده است، زیرا مجموعه‌ای از رندرهای نوا 10 پرو را با وضوح بالا در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای منتشر کرده و در عین حال از زوایای مختلف به آن نگاه می‌کند.

طراحی نوا 10 پرو در این رندرها با طرحی که در تصاویر زنده دیده می‌شود مطابقت دارد، با این تفاوت که در مورد اول نام تجاری nova در بالای لوگوی هواوی وجود ندارد.

این منبع همچنین مدعی است که هواوی نوا 10 پرو دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی با حسگر اثر انگشت در زیر آن برای احراز هویت بیومتریک است. ابعاد این گوشی هوشمند به‌صورت 164.3 در x 73.6 در 8.1 میلی‌متر بوده، اما متاسفانه اطلاعاتی از وزن آن در دسترس نیست.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>