جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لیست قیمت گوشی‌های آنر

لیست قیمت گوشی‌های آنر – امروز جمعه 30 دی 1401

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در سال 2013، هواوی برند فرعی آنر (Honor) را ایجاد کرد که بسیاری از فناوری‌های مشابه شرکت مادر را تولید می‌کرد. این کمپانی به‌دلیل توسعه بخش‌های تحقیقی هواوی با مبلغ 15 میلیارد دلار فروخته شد و از مالکیت این شرکت بیرون آمد و اکنون به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند. یکی از نیازهای اساسی کاربران، آگاهی از قیمت این گوشی‌هاست. به همین دلیل اروتک بنا دارد از این پس قیمت‌های این برند پرطرفدار را به‌صورت روزانه در وبسایت خود بارگذاری کند. در ادامه لیست قیمت گوشی‌های آنر برای امروز جمعه 30 دی 1401 ارائه شده است. با اروتک همراه باشید.

کدام گوشی آنر را بخریم؟

قطعاً انتخاب یک گوشی مناسب برای شما، بیشتر به نحوه استفاده و کاربری خود شما بستگی دارد. با این حال اروتک سعی کرده است با ارائه جزییاتی تقریباً کامل از گوشی‌های آنر موجود در بازار از جمله رم، حافظه داخلی، اندازه نمایشگر، سیستم‌عامل، دوربین و…، مقایسه و انتخاب بین آن‌ها را برای شما آسان‌تر کند.

لیست قیمت گوشی‌های آنر جمعه 30 دی 1401:

WordPress Table

در صورتیکه گوشی موردنظر شما در لیست بالا موجود نمی‌باشد، می‌تواند از طریق بخش نظرات همین مطلب یا بخش “تماس با ما”، نام آن را به ما اعلام کنید تا در به‌روزرسانی‌های آینده در فهرست محصولات آنر قرار بگیرد.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>