جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لیست قیمت گوشی‌های هواوی

لیست قیمت گوشی‌های هواوی – امروز جمعه 30 دی 1401

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی در سال 1987 در چین به عنوان یک شرکت مخابراتی تأسیس شد، اما اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2004 وارد بازار کرد. با این حال، تا سال 2009 طول کشید تا این شرکت یک گوشی اندرویدی را عرضه کند.

بزرگ‌ترین تغییر هواوی در سال‌های اخیر در اوایل سال 2019 رخ داد، چیزی که “قانون تحریم هواوی» نامیده شد. این زمانی بود که آمریکا، هواوی را در فهرست شرکت‌هایی قرار داد که شرکت‌های آمریکایی دیگر نمی‌توانستند با آن‌ها همکاری کنند و این شامل شرکت‌هایی مانند گوگل نیز می‌شد. با این حال در همان سال هواوی، سیستم‌عامل هارمونی (HarmonyOS) خود را برای رقابت با اندروید و iOS معرفی کرد و در سال 2021 این شرکت آزمایش این سیستم‌عامل را توسط کاربران آغاز کرد. البته از زمان تحریم هواوی، گوشی‌های جدید این شرکت با استقبال سابق مواجه نشده‌اند، اما این کمپانی دست از تلاش بر نداشته و همچنان در حال بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند است.

یکی از نیازهای اساسی کاربران، آگاهی از قیمت این گوشی‌هاست. به همین دلیل اروتک بنا دارد از این پس قیمت‌های این برند پرطرفدار را به‌صورت روزانه در وبسایت خود بارگذاری کند. در ادامه لیست قیمت گوشی‌های هواوی برای امروز جمعه 30 دی 1401 ارائه شده است. با اروتک همراه باشید.

کدام گوشی را بخریم؟

قطعاً انتخاب یک گوشی مناسب برای شما، بیشتر به نحوه استفاده و کاربری خود شما بستگی دارد. با این حال اروتک سعی کرده است با ارائه جزییاتی تقریباً کامل از گوشی‌های هواوی موجود در بازار از جمله رم، حافظه داخلی، اندازه نمایشگر، سیستم‌عامل و…، مقایسه و انتخاب بین آن‌ها را برای شما آسان‌تر کند.

همچنین مطالعه کنید
لیست قیمت گوشی‌های هواوی - امروز یکشنبه 9 بهمن 1401

لیست قیمت گوشی‌های هواوی جمعه 30 دی 1401:

WordPress Table

در صورتیکه گوشی موردنظر شما در لیست بالا موجود نمی‌باشد، می‌تواند از طریق بخش نظرات همین مطلب، نام آن را به ما اعلام کنید تا در به‌روزرسانی‌های آینده در فهرست محصولات هواوی قرار بگیرد.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>