Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر جدید ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت منتشر شد؛ قیام بانو گالادریل علیه سائورون!

تریلر جدید سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت منتشر شد؛ قیام بانو گالادریل علیه سائورون!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تریلر جدید پرایم ویدیو از سریال پرهزینه ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power)، قیام بانو گالادریل علیه سائورون را به تصویر می‌کشد. این سریال، 2 سپتامبر (11 شهریور) در پرایم ویدیو آمازون منتشر خواهد شد. برای مشاهده این تریلر جذاب با اروتک همراه باشید.

پیش‌‌نمایش سریال “بازی تاج و تخت؛ خانه اژدها” چند روز پیش منتشر شد و همه نگاه‌ها را به خود جلب کرد، اما ظاهراً استودیو آمازون تصمیم گرفته است که اجازه ندهد این سریال فانتزی HBO برای مدت طولانی صدرنشین بی‌رقیب اخبار سینما باشد. بر همین اساس، پرایم ویدیو تریلر جدید و خیره‌کننده دیگری از سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت را منتشر کرده که به نظر می‌رسد این بار به اصل داستان این سریال موردانتظار در خطه میانی پرداخته است.

داستان سریال حلقه‌های قدرت که در دوران دوم خطه میانی اتفاق می‌افتد، مربوط به هزاران سال قبل از رویدادهای فیلم‌های قبلی هابیت و ارباب حلقه‌های تالکین است. اما با همه این تفاسیر، بسیاری از شخصیت‌ها و طرح داستانی، کاملاً بر نسخه‌های قبلی منطبقند. این سریال، ظهور سائورون و ساخت حلقه‌های قدرت را روایت می‌کند که در مقابل او، تنها بانو گالادریل (مرفید کلارک) ایستاده است و سعی می‌کند مردم الف خود را متقاعد کند که تاریکی هنوز در خطه میانی کمین کرده است و زمانی که مردمش به سخنان او گوش نمی‌دهند، تصمیم می‌گیرد خود، شمشیر را برداشته و در مقابل سائورون قیام کند.

آمازون برای این سریال، 500،000،000 دلار سرمایه‌گذاری کرده است، اما صادقانه بگوییم که حداقل این تریلرهای خارق‌العاده نشان‌دهنده آنند که مثل همیشه با اثری شگفت‌انگیز از پیتر جکسون مواجه‌ایم.

همچنین مطالعه کنید
پوسترهای جدید فیلم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت منتشر شد

منبع: Gizmodo

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>