Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر جدید سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت منتشر شد

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها: حلقه‌های قدرت منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مناظر وسیع، کوه‌های پوشیده از برف، نبردهای حماسی اسب‌سواران، شرورانی که از آتش مرگبار ساخته شده‌اند، موجوداتی با پاهای بزرگ که آرام آرام در میدان جنگ قدم می‌زنند. بله، این ارباب حلقه‌های جدید است. برای مشاهده تریلر سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت با اروتک همراه باشید.

سرویس پرایم ویدیو آمازون به‌تازگی جدیدترین تریلر سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) را منتشر کرد و در حالیکه نگاه‌های اجمالی قبلی حاکی از سطح بالای این سریال بودند، اما این تریلر خارق‌العاده، انتظارات را از این سریال بالاتر برده است.

یکی از کوتوله‌های تریلر می‌گوید: “این می‌تواند آغاز یک دوره جدید باشد.” و البته حق با اوست. حلقه‌های قدرت، نسل‌ها قبل از ماجراجویی‌های بیلبو، فرودو و بقیه اتفاق می‌افتد، اما مشکلات این سریال نیز تا حد زیادی یکسان هستند. شیاطین فراوانند و نه تنها قهرمانان مورد‌انتظار سرزمین میانه، باید از آن دفاع کنند، بلکه افراد غیرمنتظره دیگری نیز وجود دارند که سرنوشت سرزمین میانه به آن‌ها بستگی دارد.

تریلر دارای شخصیت‌ها، مکان‌ها و صحنه‌های عظیم زیادی است که تشخیص اینکه دقیقاً داستان‌ها قرار است چه باشند‌ را دشوار می‌کند. یا، به طور دقیق، چگونه همه داستان‌ها قرار است با هم جمع شوند. اصلا با این صحنه‌های شگرف فراوان، می‌شود همه داستان‌ها را با هم جمع کرد؟! این تریلر، البته شروع فصل اول از پنج فصل برنامه‌ریزی‌شده است، بنابراین عجله‌ای برای پایان یافتن وجود ندارد! در 2 سپتامبر (11 شهریور) و زمان شروع این سریال، به‌نظر می‌رسد باید زمان زیادی را صرف ملاقات با شخصیت‌های جدید، درک مشکلات جدید و عادت کردن به دنیایی کنیم که یک دهه است فیلم‌های سینمایی خارق‌العاده آن را حداقل چندین بار دیده‌ایم.

همچنین مطالعه کنید
آیا سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، سرانجام بزرگترین راز ارباب حلقه‌ها را حل خواهد کرد؟!

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، 2 سپتامبر (11 شهریور)، از طریق سرویس استریم ویدئوی پرایم آمازون منتشر می‌شود.

منبع: Gizmodo

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>