Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

یک ویدیوی رسمی از ایسوس زنفون 9، طراحی و مشخصات این گوشی را فاش کرد

یک ویدیوی رسمی از ایسوس زنفون 9، طراحی و مشخصات این گوشی را فاش کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس زنفون 8 (Asus Zenfone 8) یکی از تنها گوشی‌های کامپکت (جمع و جور و خوش‌دست) اندرویدی سال گذشته بود. اکنون سرانجام در حال دریافت برخی جزئیات رسمی در مورد جانشین آن، یعنی ایسوس زنفون 9 (Zenfone 9) در یک کلیپ ویدیویی هستیم.

این دستگاه، یک نمایشگر 5.9 اینچی AMOLED سامسونگ با نرخ نوسازی 120 هرتزی و یک حفره پانچ در گوشه سمت چپ را به همراه خواهد داشت.

زنفون 9 به جدیدترین چیپست کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز شده و انرژی آن توسط یک باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. قاب پشتی این گوشی دارای چیدمان دوربین دوگانه با همان سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی است که در سری راگ فون 6 یافت می‌شود، اگرچه این بار ایسوس، یک ماژول گیمبال شش محوره را برای تثبیت‌کنندگی ویدیو نیز به این دستگاه افزوده است.

بقیه ویدیو، جزئیات اسکنر اثر انگشت کناری، بلندگوهای استریو و جک هدفون در بالا را نشان می‌دهد. ما همچنین می‌توانیم تأیید کنیم که زنفون 9 دارای درجه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. این ویدیو همچنین یک پایه هوشمند اختیاری برای کوله پشتی را نمایش می‌دهد که تلفن را با یک سیم جمع‌شونده که به قاب متصل است، به طور ایمن در جای خود وصل می‌کند. همچنین می‌توانیم یک قاب گوشی با پایه داخلی و جای کارت را در این ویدیو مشاهده کنیم.

همچنین مطالعه کنید
گلکسی S23 اولترا نسخه محدود معرفی شد

ایسوس در حال حاضر هیچ جزئیات رسمی در مورد زنفون 9 فاش نکرده است، اما با قضاوت بر اساس ویدیوی محصول، باید به‌زودی اطلاعات بیشتری از این محصول دریافت کنیم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>