جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کمک ردیاب هوشمند ایرتگز اپل برای بازیابی اجناس مسروقه به ارزش 5 میلیون دلار!

کمک ردیاب هوشمند اِیرتَگ اپل برای پیدا کردن اجناس مسروقه به ارزش 5 میلیون دلار!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استفاده از ردیاب‌های هوشمند ایرتگ (AirTags) اپل، می‌توان وسایل ارزشمند گم‌شده‌ را به‌راحتی پیدا کرد. با این حال، ردیاب‌های دایره‌ای‌شکل اپل ثابت کرده‌اند که علاوه‌ بر پیدا کردن وسایل گم‌شده، برای یافتن کالاهای دزدیده‌شده با ارزش‌های میلیونی نیز کاربرد بسیار بالایی دارند. در این راستا، اخیراً یک نجار در آمریکا به‌کمک ردیاب هوشمند ایرتگ اپل و با یاری پلیس موفق به پیدا کردن اجناس مسروقه‌ای با ارزش بالغ بر ۵ میلیون دلار شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با اِروتِک همراه باشید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یک نجار ناشناس در منطقه‌ی ویرجینیای شمالی آمریکا پس از اینکه دزدان در دو نوبت جداگانه از ون مملو از ابزارهای مختلف او دزدی کردند، متحمل خسارات شدیدی شد. این نجار با آگاهی از احتمال وقوع مجدد این اتفاق، تصمیم به خرید ردیاب‌های هوشمند ایرتگ اپل گرفت و آن‌‎ها را در دستگاه‌های بزرگ‌تری که هنوز دزدیده نشده بودند قرار داد.

سارقان نیز مطابق انتظار این نجار در تاریخ ۲۲ ژانویه به محل جرم بازگشتند و در مجموع ۵۰ ابزار که برخی از آن‌ها شامل ردیاب‌های هوشمند ایرتگ اپل می‌شدند را دزدیدند. این نجار نیز از آیفون خود برای ردیابی ابزارها در انباری در نزدیکی شهرستان هاوارد استفاده کرد و به‌جای رویارویی رودررو با دزدان، سراغ نیروهای پلیس ویرجینیای شمالی رفت. تلاش‌های پلیس هم در نهایت به کشف عملیاتی عظیم با ۱۲ انبار مختلف انجامید که در آن بیش از ۱۵٬۰۰۰ ابزار به ارزش ۵ میلیون دلار به سرقت رفته بود. گمان می‌رود این ابزارها از مکان‌های مختلفی در ویرجینیای شمالی و پنسیلوانیا دزدیده شده باشند. گرگوری دِر، رئیس پلیس شهرستان هاوارد، به خبرگزاری واشنگتن پست گفت سارقان متأسفانه هنوز دستگیر نشده‌اند، اما مجریان قانون همچنان به تعقیب این افراد ادامه خواهند داد.

در این مواقع است که ارزش و کاربرد ردیاب‌های هوشمند ایرتگ اپل بیش از پیش به چشم می‌آید. به این ترتیب، اگر در منطقه یا محله‌ای زندگی می‌کنید که از نظر امنیتی در سطح خوبی قرار ندارد، می‌توانید مانند نجار مذکور از این دستگاه‌ها برای ردیابی وسایل خود بهره بگیرید.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *