Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دستگاه مراقبت از لباس ال جی استایلر (مدل ۲۰۲۴) معرفی شد

دستگاه مراقبت از لباس ال جی استایلر (مدل ۲۰۲۴) معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ال جی به‌صورت رسمی از مدل ۲۰۲۴ دستگاه مراقبت از لباس استایلر (LG Styler 2024) رونمایی کرد. این دستگاه قرار است رویکرد جدیدی را در زمینه‌ی مراقبت از لباس به کاربران ارائه دهد و رفع چین‌وچروک‌ها را با ویژگی‌های متمرکز بر بهداشت ترکیب کند. استایلر جدید ال جی از بخار و تکان‌دادن آرام جهت رفع چروک لباس‌ها کمک می‌گیرد و لباس‌های شما را آماده‌ی پوشیدن می‌کند. اما این مدل صرفاً بر روی جنبه‌ی زیبایی لباس‌ها نیز تمرکز نکرده است و کاربردهای بیشتری دارد. برای آشنایی با ویژگی‌های جدیدترین مدل دستگاه مراقبت از لباس ال جی استایلر با اِروتِک همراه باشید.

نگاهی به ال جی استایلر (مدل ۲۰۲۴)

دستگاه مراقبت از لباس ال جی استایلر (مدل ۲۰۲۴) معرفی شد

یکی از قابلیت‌های جالب توجه‌ی استایلر جدید، بهره‌مندی از فناوری «Dual TrueSteam» است که دو ژنراتور بخار مستقل را مورداستفاده قرار می‌دهد. این فناوری امکان کنترل دقیق شدت بخار را مهیا کرده است و مراقبت ملایم از پارچه‌هایی با جنس ظریف‌تر نظیر ابریشم و ترمه را تضمین می‌‌کند‌ و همزمان با این‌ها، به‌شکل موثری از پسِ برطرف کردن چین‌و‌چروک‌های لباس‌های ضخیم‌تر برمی‌آید.

برای افرادی که خواهان بهداشت بیشتر هستند، استایلر جدید ال جی از یک ویژگی قدرت‌گرفته از بخار تحت عنوان «چرخه‌ی بهداشتی» (Sanitary Cycle) بهره می‌برد. طبق ادعاهای کمپانی ال جی، این چرخه تا ۹۹.۹۹ درصد از ۱۱ میکروب آزمایش‌شده مانند ویروس کرونا، آنفولانزا، سرماخوردگی و هپاتیت را با موفقیت از بین می‌برد. علاوه‌بر این، ویژگی جدید استایلر قادر به خنثی‌سازی ساس‌هاست تا خانواده را ایمن نگه‌دارد. «چرخه‌ی بهداشتی» استایلر می‌تواند برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، والدین یا هر کسی که به بهداشت توجه‌ی ویژه‌ای دارد، ویژگی ارزشمندی تلقی شود.

همچنین مطالعه کنید
قیمت محصولات معرفی شده در رویداد Galaxy Unpacked 2021

در کنار این ویژگی قابل توجه، سیستم «آویز متحرک پویا» (Dynamic Moving Hanger)، مراقبت شخصی را برای انواع مختلف لباس فراهم می‌کند. حرکات چرخشی و تکان‌دهنده‌ی استایلر جدید فراتر از حذف گرد‌وغبار، خوشبو‌ کردن، خشک کردن و کمک به کاهش چین‌وچروک لباس‌ها کاربرد دارد. این سیستم همچنین به چرخه‌های تخصصی مانند چرخه‌ی گردوغبار ریز یاری می‌رساند که ذرات کوچک و درشت را تا سقف ۳۵۰ لرزش در دقیقه حذف می‌کند.

خارج از لباس‌های فردی و جداگانه نیز استایلر به‌عنوان یک رطوبت‌گیر به کار می‌رود و روزانه به حذف حداکثر ۱۰ لیتر رطوبت از هوا می‌پردازد. چنین قابلیتی می‌تواند محیط راحت‌تری را ایجاد کند و به‌طور بالقوه از رشد کپک و باکتری جلوگیری نماید.

اگرچه مدل ۲۰۲۴ استایلر ال جی در حال حاضر برای فروش در دسترس قرار ندارد و در ادامه‌ی سال جاری میلادی عرضه خواهد شد، اما تا آن زمان گزینه‌های جایگزین دیگری را برای بهداشت پوشاک می‌توان مورداستفاده قرار داد. ضدعفونی‌کننده‌های لباس‌شویی، خصوصاً در محیط‌های لباس‌شویی عمومی، می‌توانند یک راه‌حل موقت را تا زمان موجود شدن این محصول فراهم کنند.

با این وجود، ال جی استایلر ۲۰۲۴ رویکردی چندوجهی برای مراقبت از پوشاک ارائه می‌دهد که هم چین‌و‌چروک‌ها و هم نگرانی‌های بهداشتی را برطرف می‌کند. مدل جدید دستگاه مراقبت از لباس ال جی احتمالاً برای آن دسته از کاربرانی که دنبال راحتی، تازگی و بهداشت بیشتر و بهبودیافته‌تر هستند، گزینه‌ی جالبی به حساب بیاید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>