Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

واکنش های ایموجی به جیمیل راه پیدا خواهند کرد!

واکنش های ایموجی به جیمیل راه پیدا خواهند کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوگل قصد دارد پای واکنش های ایموجی را به ایمیل‌ها نیز باز کند! این قابلیت در ابتدا در برنامه جیمیل (Gmail) روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید در دسترس کاربران قرار داده می‌شود و پس از آن به نسخه وب و iOS جیمیل نیز راه پیدا خواهد کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا به واسطه این دسته از شکلک‌ها، نظرات و احساسات واقع‌گرایانه خود را ابراز کرده و به سرعت به ایمیل‌های خود پاسخ دهند.

واکنش‌های شکلک به جیمیل راه پیدا خواهند کرد!

اکنون کاربران قادرند تا در برنامه Gmail (نسخه‌های مبتنی بر اندروید) یک دکمه جدید با عنوان “Add emoji reaction” را در قسمت زیرین یک ایمیل مشاهده کنند. پس از ضربه زدن روی این دکمه، یک انتخابگر همراه با طیف وسیعی از شکلک‌ها (از جمله بیش‌ترین شکلک‌های استفاده شده) برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد تا شکلک مورد علاقه خود را انتخاب نماید.

علاوه بر این، این قابلیت در ایمیل‌های گروهی نیز فعال است و کاربران قادرند تا واکنش های ایموجی تمامی افراد داخل گروه به ایمیل را مشاهده کرده یا حتی روی واکنش‌های موجود ضربه بزنند! با این حال، ذکر این نکته ضروری است که این قابلیت جدید، فعلاً برای ایمیل‌هایی که به بیش از 20 گیرنده ارسال شده‌اند، فعال نخواهد بود.

علاوه بر این، کاربران قادرند پس از اضافه کردن و ارسال یک واکنش ایموجی، آن را از طریق دکمه “Undo Send” که در پایین صفحه کامپیوتر قرار دارد، سریعاً (5 تا حداکثر 30 ثانیه پس از ارسال) حذف نمایند. با این حال توجه داشته باشید که در صورتی که آدرس ایمیل فردی که برای او واکنش ایموجی را ارسال می‌شود، جیمیل نباشد (یاهو، Outlook ،Apple Mail و..) این احتمال وجود دارد که وی یک ایمیل با مضمون “[نام ارسال‌کننده ایموجی] به پیام شما با ایموجی پاسخ داد” همراه با پیوست لینک ایموجی ارسال شده را دریافت نماید. شایان ذکر است که در صورت قرار داشتن در شرایط زیر، واکنش های ایموجی از طریق “ارسال ایمیل همراه با پیوست لینک ایموجی” به گیرنده ارسال خواهند شد:

  • استفاده از نسخه قدیمی برنامه Gmail
  • خاموش بودن Conversation view روی گوشی/کامپیوتر
  • بهره‌گیری از ایمیل‌های شخص ثالث مانند Apple Mail یا Microsoft Outlook
  • بهره‌گیری از ایمیل‌های آکادمیک یا کاری (با پسوند‌هایی مانند “edu.” یا سازمان مربوطه)
همچنین مطالعه کنید
گوگل از پردازنده Axion برای دیتاسنترها رونمایی کرد

واکنش‌های شکلک به جیمیل راه پیدا خواهند کرد!

علاوه بر این، واکنش های ایموجی در موارد زیر برای شما فعال نخواهند بود:

  • زمانی که در لیست BCC قرار داده شده باشید
  • پیش‌تر، بیش از 20 واکنش به یک پیام ارسال کرده باشید
  • پیام مربوطه از سمت فرستند به عنوان یک پیام رمزگذاری شده به شما ارسال شده باشد
  • فرستنده یک آدرس پاسخگویی شخصی‌سازی شده داشته باشد (امکان پاسخ‌دهی به آدرس ایمیل فعلی وجود نداشته باشد)

با استناد به بیانیه منتشر شده گوگل، این قابلیت از امروز برای کاربران دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و در ماه‌های آینده برای کاربران سیستم‌عامل iOS و نسخه وب فعال خواهد شد. در بخش ذیل می‌توانید با جزئیات بیشتر این قابلیت در قالب یک ویدیو آشنا شوید.

منبع: 9To5Google

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>