Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه محدود گوشی نوکیا XR21 به بازار کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد

نسخه محدود گوشی نوکیا XR21 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان طور که در اوایل سال جاری وعده داده شده بود، کمپانی HMD Global تولید گوشی‌های هوشمند 5G در کشورهای اروپایی (خصوصاً مجارستان) را آغاز کرده است. اولین گوشی خارج شده از خط مونتاژ، نسخه محدود (Limited Edition) گوشی نوکیا XR21 است. در وهله اول HMD تنها یک مجموعه 50 عددی از این گوشی را تولید کرده است، که تنها 30 عدد از آن برای فروش آزاد در دسترس علاقه‌مندان قرار داده خواهد شد. نسخه محدود گوشی نوکیا XR21 در رنگ “نقره‌ای مات” و در یک جبعه مخصوص “نسخه محدود” روانه بازار می‌شود. علاوه بر این هر یک از گوشی‌های این سری از یک شماره منحصر به فرد حکاکی شده روی خود، بهره خواهند برد.

نسخه محدود گوشی نوکیا ایکس آر 21 به بازار کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد

گوشی نوکیا ایکس آر 21 در تاریخ 13 اردیبهشت (3 می) معرفی شد. این گوشی از طراحی بسیار مقاومی بهره می‌برد و توانسته است در موفقیتی چشمگیر به گواهی‌نامه MIL-STD-810H (قرارگیری در 30 حالت از سخت‌ترین شرایط محیطی مانند دما، رطوبت، شوک و گرد و غبار بسیار بالا) و گواهی‌نامه IP69K (بالاترین درجه حفاظت IP در برابر آب، گرد و غبار) دست یابد.

نسخه محدود گوشی نوکیا ایکس آر 21 به بازار کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد

در بخش نمایشگر، نسخه محدود نوکیا XR21 از “یک صفحه نمایش IPS ال سی دی 6.49 اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و محافظ گوریلا گلس ویکتوس” بهره می‌برد. ضمناً، این نسخه به “تراشه اسنپدراگون 695، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با ماژول فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 33 واتی” مجهز می‌باشد و همراه با سیستم‌عامل اندروید 12 به دست کاربران می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید
آنر 200 و آنر 200 پرو به تراشه های قدرتمند کوالکام مجهز خواهد بود

نسخه محدود گوشی نوکیا ایکس آر 21 به بازار کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد

نسخه محدود نوکیا XR 21 با قیمت 699 یورو در بازارهای کشورهای “آلمان، فرانسه، اتریش، هلند، بلژیک، اسپانیا، ایتالیا، فنلاند و بریتانیا ” به فروش خواهد رسید. علاوه بر این، کمپانی HMD قصد دارد در ماه‌های آینده نسخه اصلی این گوشی را در رنگ مشکی و با قیمت 649 یورو به بازار عرضه نماید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>