Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تلاش کره جنوبی برای راه اندازی شبکه 6G تا سال 2028

تلاش کره جنوبی برای راه اندازی شبکه 6G تا سال 2028

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کره جنوبی روز گذشته اعلام کرد که شبکه 6G خود را با استفاده از فناوری کلاس جهانی، شبکه های موبایل نسل بعدی مبتنی بر نرم افزار پیشرفته و با تقویت زنجیره تامین شبکه خود، راه اندازی خواهد کرد. این خبر را وزارت علوم و فناوری اطلاعات کره اعلام کرده است.

دولت کره جنوبی شرکت های محلی را برای تولید مواد، قطعات و تجهیزات برای توسعه شبکه 6G خود تشویق خواهد کرد. همچنین این کشور قصد دارد زنجیره تامین خود را برای پشتیبانی از شبکه مذکور تقویت کند. یک مطالعه امکان سنجی به منظور تحقیق در مورد فناوری هسته 6G نیز در حال انجام است. ارزش این پروژه 625.3 میلیارد وون (تقریباً 482.1 میلیون دلار) تخمین زده می‌شود.

تلاش کره جنوبی برای راه اندازی شبکه 6G تا سال 2028

با این ابتکار، کره جنوبی قصد دارد با فناوری 6G بقیه دنیا را شکست دهد. این کشور چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا است و 25.9 درصد از پتنت های 5G را در سال 2022 به خود اختصاص داده است (سهم چین از این پتنت ها 26.8 درصد است). دولت کره جنوبی امیدوار است با ثبت 30 درصد یا بیشتر در پتنت های 6G، از رقبای خود عبور کند.

همچنین مطالعه کنید
آخرین تغییرات تلگرام؛ دانلود منیجر جدید، پخش زنده با اپلیکیشن‌های دیگر و ...

به گفته ژانگ یونگتائو، مدیر بخش فناوری اریکسون چین، تکنولوژی 6G، واقعیت مجازی و واقعیت را یکپارچه خواهد کرد. او مدعی است که 6G ارتباطات هولوگرافیک را از داستان های علمی تخیلی خارج کرده و به واقعیت تبدیل می‌کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>