Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دستیار گوگل به‌زودی صدای کاربران را تشخیص خواهد داد!

دستیار گوگل به‌زودی صدای کاربران را تشخیص خواهد داد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تجزیه و تحلیل جامع اپلیکیشن‌های گوگل برای اندروید، برنامه‌های بالقوه‌ای را برای بهبود قابلیت دستیار گوگل (Google Assistant) آشکار کرده است. البته، این بررسی‌ها در APK‌ها همیشه دقیق نیستند و برخی از عملکردهای احتمالی، ممکن است فوراً در نسخه‌های بعدی اجرایی نشوند و زمان بیشتری برای انتشار آن‌ها نیاز باشد.

به هر حال، جالب است بدانید که گوگل در حال برداشتن گام بزرگ دیگری در جهت بهبود تجربه دستیار هوشمند خود است. به نظر می‌رسد که در آینده اگر تجربه بهبود‌یافته دستیار گوگل (Google Assistant) را انتخاب کنید، سیستم، صدای شما را برای «تشخیص گفتار شخصی‌شده» ذخیره و همچنین تجزیه و تحلیل می‌کند.

دستیار گوگل به‌زودی صدای کاربران را تشخیص خواهد داد!

ذخیره و تجزیه و تحلیل صدای فرد، زمان و دقت پاسخ را بهبود می‌بخشد زیرا صدای کاربران و کلمات رایج مورد استفاده برای دستیار گوگل، شناخته‌تر می‌شود. این دستیار، همچنین به سرورهای گوگل دسترسی خواهد داشت، جایی که خلاصه‌ای از مدل‌های گفتار سایر کاربران، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل خواهد شد. این ویژگی احتمالاً امکان تشخیص پیشرفته‌تر دستورات و نام مخاطبین را فراهم می‌کند.

البته به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، گمان می‌رود که اگر نمی‌خواهید صدایتان در جایی ذخیره شود، گوگل گزینه‌ای را در تنظیمات برای انصراف از تشخیص گفتار شخصی‌شده باقی می‌گذارد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های سامسونگ در کدام کشورها تولید می‌شوند؟ و تولیدات کدام یک اورجینال است؟

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>