Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپل در حال آزمایش نمایشگری با پوشش جوهر الکترونیکی (E Ink) برای دستگاه تاشوی خود است

اپل در حال آزمایش نمایشگری با پوشش جوهر الکترونیکی (E Ink) برای دستگاه تاشوی خود است (+ویدیو)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل ادعا می‌کند که کوپرتینویی‌ها در حال آزمایش نمایشگری با پوشش جوهر الکترونیکی (E Ink) برای دستگاه تاشو خود هستند. این گزارش جدید در پی شایعه هفته گذشته در مورد آزمایش پنل‌های تاشو برای آیفون و آیپد آینده اپل منتشر شده که انتظار می‌رود حدود سال 2025 وارد بازار شوند.

E Ink Corporation تایوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمایشگر جوهر الکترونیکی و تامین‌کننده کلیدی کتاب‌‌خوان‌های سری Kindle آمازون است. این شرکت همچنین پنل‌های رنگی جوهر الکترونیکی را تولید می‌کند که ظاهراً اپل به آن علاقه‌مند شده است. مزیت بزرگ پنل‌های جوهر الکترونیکی نسبت به پنل‌های OLED و LCD سنتی، مصرف انرژی پایین آن‌هاست، در حالیکه نقطه ضعف اصلی این نمایشگرها را می‌توان نرخ نوسازی پایین آن‌ها دانست.

با شرکت‌هایی مانند E Ink که بر روی انواع جدیدی از نمایشگرهای جوهر الکترونیکی از جمله پنل‌های تاشو و رولی کار می‌کنند، مطمئناً شاهد پیشرفت‌های جالبی در آینده خواهیم بود. امیدواریم این فناوری به اندازه کافی پیشرفت کند تا جایی که در آینده نزدیک به طور گسترده توسط تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
معرفی Mini SE؛ ارزان‌ترین هواپیمای کنترل از راه دور کمپانی DJI

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>