Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

وان‌ پلاس ایس ریسینگ ادیشن به‌زودی معرفی می‌شود

وان‌ پلاس ایس ریسینگ ادیشن به‌زودی معرفی می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی وان‌ پلاس ایس (OnePlus Ace) یک ماه پیش در چین معرفی شد‌ و فردا این شرکت نسخه جدیدی را با نام وان‌ پلاس ایس ریسینگ ادیشن (OnePlus Ace Racing Edition) عرضه خواهد کرد. علی‌رغم تشابه نام این دو گوشی، نسخه جدید چندین تفاوت عمده با نسخه قبلی دارد.

نسخه Racing قبلاً در فروشگاه OppoShop به همراه تصاویر آن فهرست شده و اکانت افشاگر Evleaks نیز تصاویری از این گوشی را به رنگ مشکی منتشر کرده است. اما نکته عجیب این است که طراحی این گوشی اصلاً خطوط راه‌راه‌ نسخه‌های معمول ریسینگ (Racing) را ندارد. و نکته دیگر فرورفتگی دکمه پاور نسبت به نسخه قبلی است، احتمالاً این دکمه، سنسور اثر انگشت را هم در خود جای داده است.

نمایشگر وان‌پلاس ایس جدید از یک پنل امولد 120 هرتزی در نسخه معمولی به یک ‌ال‌سی‌دی 120 هرتزی (با اندازه 6.59 اینچ، طبق فهرست TENAA) تغییر کرده است. مسئول وان‌پلاس چین، لوئیس لی، در اکانت ویبو خود گفته است که این نمایشگر از 6 نرخ نوسازی متفاوت پشتیبانی می‌کند.

اگر روی تصاویر قاب پشت بزرگنمایی کنید، برچسب 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و علامت گذاری 15 تا 25 میلی‌متری را مشاهده خواهید کرد که فاصله کانونی دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض (معادل 35 میلی‌متر) را نشان می‌دهد. به عنوان یادآوری، وان‌پلاس ایس معمولی دارای پیکربندی دوربین 50+8+2 مگاپیکسلی در قاب پشتی خود است. به هر حال، تصویر تیزر دیگری از مدل ریسینگ، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری را در پایین دستگاه نشان می‌دهد که نسخه ایس معمولی، آن جک را ندارد.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه تغییرات دیگری در سخت‌افزار نسخه جدید اعمال شده است، اما همین قدر می‌دانیم که چیپست آن‌ها یکسان (دایمنسیتی 8100-مکس) خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
رندرهای آیفون 14 پرو اپل، از بازطراحی صفحه نمایش پانچ‌ هول خبر می‌دهند!

در بخش قیمت نیز، این دو اختلاف‌هایی با یکدیگر دارند. قیمت وان‌پلاس ایس معمولی از 2500 یوان شروع می‌شود، اما مدیر وان‌پلاس چین، وان‌ پلاس اِیس ریسینگ ادیشن را یکی از بهترین گوشی‌ها در محدوده قیمتی 2000 یوان (300 دلار/285 یورو) نامیده است. بنابراین این گوشی باید ارزان‌تر از نسخه ایس‌معمولی باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>