Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی تبلت شیائومی پد 7 پرو فاش شد

مشخصات کلیدی تبلت شیائومی پد 7 پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات متعدد منتشرشده حاکی از آنند که شیائومی در حال کار بر روی تبلت جایگزین شیائومی پد 6 پرو است. به تازگی نیز حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) بر روی پیام‌رسان ویبو، برخی از مشخصات کلیدی تبلت شیائومی پد 7 پرو و یک تبلت دیگر (که احتمالاً تبلت شیائومی پد 7 مکس است) را با علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی به اشتراک گذاشت. برای بررسی جزئیات بیشتر این خبر با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی تبلت Xiaomi Pad 7 Pro

با گفته حساب کاربری DCS شیائومی پد 7 پرو از صفحه نمایش IPS ال‌سی‌دی 10 اینچی بهره نخواهد برد و به جای آن به نمایشگر بزرگ‌تری که احتمالاً از نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند، مجهز خواهد شد. علاوه بر این، حساب کاربری DCS بر این باور است که کمپانی شیائومی حاشیه‌های اطراف نمایشگر این تبلت را کاهش خواهد داد و به نوعی به طراحی ظاهری تبلت ارتقاء خواهد بخشید.

به ادعا DCS تبلت شیائومی پد 7 پرو به تراشه “اسنپدراگون 8 نسل 2” کمپانی کوالکام مجهز خواهد بود و مدل پایه آن از ماژول دوربین مشابهی با گوشی‌های سری شیائومی 14 بهره خواهد برد. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود این تبلت بر روی پوسته سفارشی HyperOS (مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14) عملکرد خود را به نمایش بگذارد. پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر تجهیز این تبلت به باتری بزرگ “10000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی” و “بلندگوهای چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos)” منتشر شده است.

همچنین مطالعه کنید
گوگل احتمالاً در حال کار بر روی کیبورد و قلم لمسی برای تبلت پیکسل است

اما به ادعای DCS، شیائومی پد 7 پرو تنها تبلت جدید کمپانی شیائومی نخواهد بود! به گفته این منبع آگاه، شیائومی در تلاش است یک تبلت جدید (احتمالاً شیائومی پد 7 مکس که در سه ماهه سوم 2024 به بازار عرضه خواهد شد) با نمایشگری از نوع اولد و مجهز به تراشه پرچم‌دار کوالکام در سال 2023 (اسنپدراگون 8 نسل 3) را نیز به بازار معرفی کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>