Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات اصلی تبلت اوپو پد 3 فاش شد

مشخصات اصلی تبلت اوپو پد 3 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به گزارشات جدید، برند اوپو این روزها روی جانشین تبلت اوپو پد 2 کار می‌کند. چند روز پیش بود که Digital Chat Station، اکانت افشاگری مطرح و فعال در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو، نام تراشه‌ی اوپو پد 3 و تاریخ عرضه‌ی احتمالی آن را به اشتراک گذاشت. در همین راستا، این منبع قابل‌اعتنا به‌تازگی اطلاعات بیشتری را درباره‌ی تبلت جدید اوپو منتشر کرده است.

طبق گفته‌های افشاگر مذکور، تبلت اوپو پد 3 دارای یک بدنه یکپارچه‌ی فلزی خواهد بود. ابعاد دقیق صفحه‌نمایش این دستگاه همچنان مشخص نیست، اما این منبع اشاره می‌کند که باید انتظار نمایشگری بزرگ با رزولوشن 3K پیکسل را از این تبلت داشته باشیم. اوپو پد 3 احتمالاً مانند اوپو فایند N3 از قابلیت صفحه‌نمایش مجازی پانوراما پشتیبانی خواهد کرد که حس مشاهده‌ی نمایشگر بزرگ‌تری را از نمای نزدیک به کاربران انتقال می‌دهد.

تبلت اوپو پد 3

این افشاگر همچنین مدعی شده است که تبلت اوپو پد 3 به تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 با ۱۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. می‌توان انتظار داشت که تبلت جدید اوپو در چند نسخه و با فضای ذخیره‌سازی و رم مختلف روانه‌ی بازار شود. در صورت صحت گزارش موردبحث، تبلت اوپو پد 3 نسبت به نسل قبلی خود با ارتقاء و بهبودهای قابل‌توجهی روبه‌رو خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
تبلت دانش‌آموزی Moto Tab G20 موتورولا، هفته آینده وارد بازار می‌شود

انتظار می‌رود اوپو پد 3 طی چند هفته‌ی آینده به‌طور رسمی رونمایی شود. این تبلت ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد و طبق شایعات با نام تجاری وان پلاس پد 2 در سه‌ماهه‌ی دوم سال میلادی جاری به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>