Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین تریلر بازی Tales of the Shire دنیای آرامش‌بخش ارباب حلقه ها را نشان می‌دهد

اولین تریلر بازی Tales of the Shire دنیای آرامش‌بخش ارباب حلقه ها را نشان می‌دهد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان‌طور که استودیوی Weta Workshop و کمپانی پرایوت دیویژن (Private Division) چند روز پیش وعده داده بودند، سرانجام تریلر بازی Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game به‌صورت رسمی منتشر شد. تریلر این عنوان شبیه‌ساز زندگی در دنیای ارباب حلقه‌ها، سبک هنری، مکانیک‌های مختلف و منطقه‌ی دنج و آرامش‌بخش آن را به نمایش می‌گذارد.

بازی Tales of the Shire در شهری به نام «Bywater» جریان دارد و بازیکنان در آن کنترل یک هابیت را برعهده می‌گیرند. از دوست شدن و عمیق‌تر کردن روابط با سایر هابیت‌های مجاور گرفته تا شرکت کردن در فعالیت‌های متنوعی مانند جمع‌آوری علوفه، ماهی‌گیری، باغبانی، آشپزی و حتی تغییر دکوراسیون خانه‌ی خود با مبلمان و وسایل مختلف، این عنوان قصد ارائه‌ی یک تجربه‌ی شبیه‌ساز ساده و لذت‌بخش از دنیای ارباب حلقه‌ها را دارد. علاوه‌بر این‌ها، تغییر فصل‌ها به بروز تغییرات مختلفی در سطح شهر منجر می‌شود و ظاهر Bywater را عوض می‌کند. تریلر جدیدترین بازی از دنیای فانتزی محبوب جی. آر. آر. تالکین را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

بازی‌ Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‎های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار دقیق این بازی هنوز مشخص نشده است.

منبع: Gamingbolt

همچنین مطالعه کنید
آپدیت بعدی بازی وارفریم، شخصیت جدید «Qorvex» را به بازی اضافه خواهد کرد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>