Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت اقتصادی آی پلی 60 پرو با نمایشگر 90 هرتزی IPS به‌زودی راهی بازار می‌شود

تبلت اقتصادی آی پلی 60 پرو با نمایشگر 90 هرتزی IPS به‌زودی راهی بازار می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت Alldocube با رونمایی از تبلت مقرون‌‎به‌صرفه‌ی «آی پلی 60 پرو» (iPlay 60 Pro)، سر و صدای زیادی در بازار تبلت‌های مجهز به نمایشگرهای باکیفیت به پا کرده است. این محصول اقتصادی از تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) با قیمت ۸۹۹ یوان (حدود ۱۲۵ دلار آمریکا) روانه‌ی بازار خواهد شد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های تبلت جدید Alldocube، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات تبلت آی پلی 60 پرو

تبلت آی پلی 60 پرو مجهز به صفحه‌نمایش چشمگیر ۱۱ اینچی است که گزینه‌ای ایده‌آل برای تماشای فیلم و سریال، طراحی و انجام کارهای روزانه به حساب می‌آید. پنل IPS این تبلت با رزولوشن 2K یا ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی خود، قادر به ارائه‌ی تصاویری واضح و جذاب است و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی آن می‌تواند به نرمی و روانی اسکرول کردن و انیمیشن‌ها اضافه کند. این نرخ نوسازی بالا به‌ویژه برای گیمرها و کاربرانی که از محتواهای پرسرعت و هیجانی لذت می‌برند، ویژگی ارزشمندی محسوب می‌شود. اگرچه اطلاعات توان روشنایی این تبلت مشخص نشده است اما روشنایی ۳۴۰ نیتی این نمایشگر از مناسب بودن آن برای اکثر محیط‌های سربسته خبر می‌دهد.

تبلت اقتصادی آی پلی 60 پرو با نمایشگر 90 هرتزی IPS به‌زودی راهی بازار می‌شود

کمپانی Alldocube جدیدترین تبلت خود را به پردازنده‌ی هلیو G99 مجهز کرده است که انتخاب خوبی برای کارهای روزانه و تجربه‌ی گاه‌به‌گاه و معمولی بازی‌ها تلقی می‌شود. یک رم ۸ گیگابایتی نیز این پردازنده را همراهی می‌کند تا عملکرد چندمنظوره‌ی روان این تبلت تضمین شده باشد. نیازی به نگرانی درباره‌ی فضای ذخیره‌سازی آی‌پلی 60 پرو هم نیست، چرا که Alldocube با در نظر گرفتن یک حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برای تبلت جدیدش، فضای کافی برای برنامه‌ها، تصاویر، ویدیوها و سایر فایل‌های شما را مهیا کرده است.

همچنین مطالعه کنید
اوپو از تبلت پد ایر (Pad Air) و هدفون انکو آر (Enco R) خود رونمایی کرد

سیستم دوربین تبلت آی پلی 60 پرو هم به علاقه‌مندان به عکاسی و هم به مشتاقان فیلم‌برداری توجه دارد و یک کانفیگ سه‌لنزه با یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی برای ثبت مناظر گسترده و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی جهت ثبت جزئیات نزدیک را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این‌ها، یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در رابطه با گزینه‌های اتصال این تبلت باید خبر داد که خوشبختانه آی‌پلی 60 پرو از پس برآورده کردن اکثر نیاز کاربران برمی‌آید. این محصول از اتصال 4G با دو اسلات سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و از Wi-Fi 5 بهره می‌برد. تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ی Alldocube با برخورداری از بلوتوث ۵٫۲، جفت شدن بی‌درنگ هدفون‌ها و بلندگوهای بی‌سیم را نیز تضمین کرده است. تأمین انرژی این تبلت به یک باتری ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی سپرده شده که دوام مناسبی برای کارهای روزانه ارائه می‌دهد و همچنین از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>