Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سیستم ضدتقلب به بازی Sea of Thieves اضافه خواهد شد

سیستم ضدتقلب به بازی Sea of Thieves اضافه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی Rare به‌تازگی اعلام کرد که سیستم ضدتقلب جدیدی را با آپدیت میان‌فصلی بازی Sea of Thieves که برای هفته‌ی آینده برنامه‌ریزی شده است، به این عنوان اضافه خواهد کرد. این استودیو با انتشار ویدیوی تازه‌ای خبر داد که تیم توسعه‌دهنده به‌زودی از سیستم «Easy Anti-Cheat» شرکت اپیک گیمز که در بازی‌های آنلاین بزرگی از جمله فورتنایت و ایپکس لجندز نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد، بهره خواهد برد.

در کنار این سیستم ضدتقلب، استودیوی Rare همچنین توضیح داد که آپدیت جدید این عنوان برای بازیکنان Sea of Thieves امکان تجربه‌ی حالت «Safer Seas» را بدون نیاز به اشتراک آنلاین فراهم خواهد کرد. با توجه به اینکه بازی Sea of Thieves تماماً آنلاین است، در حال حاضر برای تجربه‌ی آن در کنسول‌ها به اشتراک ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) نیاز دارید. با این وجود، استودیوی Rare خوشبختانه حالت Safer Seas را بعد از آپدیت جدید از این قاعده مستثنی خواهد کرد.

حالت Safer Seas در واقع راهی برای بازیکنان Sea of Thieves است تا اساساً بخش چندنفره‌ی بازی را غیرفعال کنند و بدون نگرانی از کمین بازیکنان دیگر، به کاوش نقشه بپردازند. این حالت به‌طور کلی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دیگر نگران حملات سایر دزدان دریایی آنلاین نباشند و بتوانند ماجراجویی‌های مختلف و محتواهای متعدد این عنوان را در ازای پاداش‌های کمتر تجربه کنند.

نسخه‌ی موردانتظار Sea of Thieves برای پلی استیشن 5 نیز از این آپدیت بهره‌مند خواهد بود و امکان تجربه‌ی حالت Safer Seas را بدون نیاز به سرویس پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus) سونی مهیا می‌کند. با این حال، بازی کردن در سرورهای معمولی این عنوان همچنان نیازمند داشتن اشتراک‌های پولی کنسول‌هاست و بدون گیم پس یا پلی استیشن پلاس نمی‌توان به تجربه‌ی کامل بازی Sea of Thieves پرداخت.

همچنین مطالعه کنید
جدایی طراح ارشد بازی Battlefield 2042 از استودیو DICE

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>