Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

عرضه مجدد تبلت گلکسی تب S6 لایت (Lite) در 2024!

عرضه مجدد تبلت گلکسی تب S6 لایت (Lite) در 2024!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدتی است که شایعاتی مبتنی بر احتمال عرضه مجدد تبلت گلکسی تب S6 لایت (Lite) در فضای مجازی دست به دست می‌شود. اکنون وب‌سایت GSMChina با استناد به اطلاعات اختصاصی منتشرشده بر روی پایگاه داده IMEI (مرجع تاییدکننده شناسه بین‌المللی تجهیزات سیار)، از صحت این شایعات و تلاش سامسونگ برای عرضه مدل‌های جدیدی از این تبلت خبر داده است. با استناد به گزارشات منتشرشده، کمپانی سامسونگ قصد دارد از مدل‌های جدید و ارتقاء یافته تبلت گلکسی اس 6 لایت در سال 2024 مجدداً به صورت رسمی رونمایی کند.

تبلت گلکسی تب S6 لایت برای نخستین بار در سال 2020 میلادی به بازار معرفی شد. این دستگاه به تراشه اگزینوس 9611 مجهز بود و به واسطه عملکرد ایده‌آل خود با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شد. از این رو کمپانی سامسونگ تصمیم گرفت نسخه ارتقاء یافته از این تبلت را با یک پردازنده متفاوت (یعنی اسنپدراگون 732G کوالکام) در سال 2022 میلادی مجدداً به بازار عرضه کند.

اکنون با استناد به اطلاعات فاش‌شده به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ قصد دارد خط تولید تبلت گلکسی تب S6 لایت مجهز به تراشه جدید اگزینوس 1280 را مجدداً راه‌اندازی کند. این ارتقاء سخت‌افزاری، بهبود عملکرد قابل توجهی را نسبت به تبلت گلکسی تب اس 6 لایت پیشین (مدل 2022) وعده می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
تبلت Chuwi HiPad Pro با اندروید 11، کیبورد جدا و قلم دیجیتالی، آماده برای خرید

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، کمپانی سامسونگ تبلت گلکسی تب S6 لایت را با دو شماره مدل “SM-P625” و شماره مدل “SM-P627” بر روی پایگاه داده IMEI ثبت کرده است. با استناد به شایعات منتشرشده، نسخه دارای شماره مدل “SM-P627” تنها در کشور ترکیه و نسخه دارای شماره مدل “SM-P625” در سایر نقاط جهان به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، با استناد به اطلاعات منتشرشده بر روی پایگاه اطلاعات بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) سامسونگ حداقل یک نسخه دیگر از این تبلت را تحت عنوان “نسخه وای‌فای/ Wifi Version” تبلت گلکسی تب S6 لایت به بازار معرفی خواهد کرد.

شایان ذکر است، این نسخه مجهز به تراشه اگزینوس 1280 سامسونگ (با 8 هسته و فرکانس پایه 2 گیگاهرتزی) توانست در تست‌های تک هسته‌ای گیک‌بنچ به امتیاز “930” و در تست‌های چند هسته‌ای به امتیاز “1843” دست یابد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>