Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی و طراحی ظاهری تبلت اوکیتل OT8 فاش شد

مشخصات کلیدی و طراحی ظاهری تبلت ارزان قیمت اوکیتل OT8 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک سال پیش، کمپانی اوکیتل از تبلت OT5 خود رونمایی کرد. اکنون این کمپانی در تلاش است تا جدیدترین تبلت خود را تحت عنوان “اوکیتل OT8” در ماه جاری میلادی به بازار معرفی کند. به تازگی نیز برخی از مشخصات کلیدی، طراحی ظاهری، گزینه‌های رنگی و حتی برچسب قیمتی این دستگاه فاش شده است! در این مطلب از اِروتِک به شرحی از این مشخصات فاش شده می‌پردازیم.

کمپانی اوکیتل در کمپین‌های تبلیغاتی خود برای تبلت OT8 از عبارت “تبلتی مناسب سرگرمی، آموزش و کار” استفاده می‌کند. این دستگاه، ضخامتی در حدود 7.8 میلی‌متر و وزنی در حدود 515 گرم دارد. با استناد به مشخصات فاش شده، این دستگاه از یک صفحه نمایش (احتمالاً ال‌سی‌دی) 11 اینچی با رزولوشن 2K بهره می‌برد.

این تبلت به تراشه یونیساک تایگر T606 مجهز بوده و از رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود این OT8 با استفاده از سیستم عامل اندروید 13، عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

تبلت اوکیتل OT8 دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی (تعبیه شده بر روی قاب پشتی) و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. این دستگاه از باتری 8800 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سیمی با سرعت 18 وات پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات برجسته این تبلت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از بلندگوهای چهارگانه
  • بهره‌مندی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پورت USB-C
  • پشتیبانی از دو سیم‌کارت (به صورت هم‌زمان)
  • پشتیبانی از رم مجازی و قابلیت ارتقاء رم تا 30 گیگابایت
  • پشتیبانی از قلم (قابل تهیه به صورت جداگانه)
همچنین مطالعه کنید
زمان عرضه تبلت های سری شیائومی پد 7 فاش شد!

این تبلت در اواسط ماه میلادی جاری (ژانویه) در سه گزینه رنگی “سبز نعنایی، بنفش (اسطوخودوسی) روشن و طوسی روشن” با قیمتی در حدود 180 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>