Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت اوکیتل OT5 همراه با باتری 11000 میلی‌آمپر ساعتی به بازار می‌آید

تبلت اوکیتل OT5 همراه با باتری 11000 میلی‌آمپر ساعتی به بازار می‌آید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طی روزهای گذشته جزئیاتی در رابطه با مشخصات کلیدی گوشی هوشمند و جان سخت اوکیتل WP30 پرو، که قرار است در نیمه دوم آبان ماه سال جاری (نیمه اول نوامبر) به بازار معرفی شود، منتشر شد. اما حالا ظاهراً این برند قصد دارد از تبلت جدید خود تحت عنوان “اوکیتل OT5” نیز در همین بازه زمانی رونمایی کند. با نگاهی به مشخصات فاش‌شده، به نظر می‌رسد که این تبلت تنها برای “استفاده روزانه، مطالعه و سرگرمی” کاربران طراحی شده باشد.

تبلت اوکیتل OT5 با ضخامت 7.5 میلی‌متری از یک صفحه نمایش ال سی دی 12 اینچی با رزولوشن 2K و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه‌شده روی صفحه نمایش بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این تبلت به “تراشه هلیو G99 کمپانی مدیاتک، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی” مجهز باشد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این تبلت با “باتری 11000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی” و “دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی همراه با یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی” به بازار عرضه خواهد شد.

ضمناً، یک پورت USB-C و 2 بلندگو در قسمت پایین قاب اوکیتل OT5 به چشم می‌خورد. از سمتی دیگر، دو بلندگوی نیز در قسمت بالای قاب تعبیه شده است. علاوه بر این، در سمت راست این تبلت، دکمه‌هایی برای تنظیم صدا و یک دکمه پاور (برای روشن/خاموش کردن) طراحی شده‌اند.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کلیدی تبلت‌های سری آیپد پرو (2024) و آیپد ایر (2024) اپل فاش شد

در حالی که این دستگاه از سیستم عامل از پیش نصب شده اندروید 13 بهره می‌برد، با این حال جزئیات بیشتری در رابطه با تعداد به‌روزرسانی‌های قابل دریافت برای سیستم عامل یا نرم‌افزار‌ها مطرح نشده است. لازم به ذکر است که در تصاویر منتشرشده، یک قلم لمسی و یک کیبورد نیز به چشم می‌خورند. به نظر می‌رسد که کاربران در صورت تمایل می‌توانند تا قلم لمسی و کیبورد را به صورت جداگانه برای تبلت خود تهیه نمایند.

تبلت اوکیتل OT5 در اواخر آبان ماه در سه رنگ “نوک مدادی، آبی آسمانی و سبز زمردی” و در یک پیکربندی “12/256 گیگابایت” با قیمتی کمتر از 200 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>