Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جدیدترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی عرضه شدند

تبلت های سری گلکسی تب A9 سامسونگ رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته سامسونگ در سکوت خبری جدیدترین تبلت های اندرویدی خود یعنی سری گلکسی تب A9 را روانه بازار کرد. این تبلت در وب‌سایت رسمی سامسونگ در کشور گواتمالا و وب‌سایت آمازون در کشور امارات متحده عربی در دسترس کاربران قرار گرفت. برای آشنایی بیشتر با این تبلت‌های جدید با اِروتِک همراه باشید.

در حالی که برخی از وب‌سایت‌های خبری از عرضه همزمان این تبلت با تبلت گلکسی تب A9 پلاس خبر می‌دهند، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری در رابطه با مشخصات کامل و قیمت تبلت گلکسی تب A9 پلاس در اختیار عموم قرار داده نشده است.

جدیدترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی عرضه شدند

گلکسی تب A9 سامسونگ

تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ از یک صفحه نمایش IPS ال سی دی 8.7 اینچی با وضوح 1340 در 800 پیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این، با استناد به لیست مشخصات این تبلت که پیش‌تر در کنسول گوگل پلی (Google Play) به تأیید رسید، به‌نظر می‌رسد که این تبلت به تراشه هلیو G99 کمپانی مدیاتک مجهز می‌باشد. پیکربندی پایه تبلت گلکسی تب A9 از یک رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی (که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقاء می‌باشد) استفاده می‌کند.

جدیدترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی عرضه شدند

لازم به ذکر است که با توجه به لیست مشخصات تبلت‌های گلکسی تب A9 و تب A9 پلاس در وب‌سایت امارات متحده عربی آمازون، این دو تبلت با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌شوند. این تبلت‌ها عملکرد خود را از طریق سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 ارائه می‌دهند. با این حال جزئیات بیشتری در رابطه با “ظرفیت باتری” یا “تنظیمات دوربین” آنها منتشر نشده است.

همچنین مطالعه کنید
مک‌بوک پرو جدید، احتمالاً بین سپتامبر تا نوامبر با نمایشگر miniLED عرضه می‌شود

تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ با پشتیبانی از قابلیت اتصال LTE برای خریداری با قیمت 190 دلار در وب‌سایت آمازون امارات متحده عربی و با قیمت 191 دلار در وب‌سایت رسمی سامسونگ در کشور گواتمالا، در دسترس ساکنان این دو کشور قرار داده شده است.

جدیدترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی عرضه شدند

گکلسی تب A9 پلاس سامسونگ

پیشبینی می‌شود که تبلت گلکسی تب A9 پلاس سامسونگ از صفحه نمایش ال سی دی 11 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل بهره ببرد. انتظار می‌رود که این تبلت به چیپست اسنپدراگون 695، رم 4 یا 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی حداکثر 128 گیگابایتی مجهز باشد. علاوه بر این در صورت تمایل کاربران قادرند در هنگام خرید، نسبت به تهیه نسخه پشتیبانی کننده از قابلیت اتصال 5G این تبلت نیز اقدام نمایند. مانند گلکسی تب A9، نسخه پلاس نیز از سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 بهره می‌برد. متاسفانه، در حال حاضر جزئیات بیشتری در رابطه با “قیمت، ظرفیت باتری یا تنظیمات دوربین” این تبلت فاش نشده است.

جدیدترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی عرضه شدند

با این حال، انتظار می‌رود که در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت و در دسترس بودن این دو تبلت در سایر نقاط جهان، منتشر شود. برای کسب اطلاع از جزئیات بیشتر اخبار روز دنیای تکنولوژی با اِروتِک همراه بمانید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>