Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریمستر بازی The Last of Us Part 2

احتمال انتشار نسخه‌ی ریمستر بازی The Last of Us Part 2

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پروفایل لینکدین یکی از اعضای استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog)، از احتمال انتشار نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی The Last of Us Part 2 خبر می‌دهد. با اِروتِک همراه باشید تا جزئیات این شایعه‌ی جدید را بررسی کنیم.

به‌نظر شایعات پیرامون نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی The Last of Us Part 2 قصد پایان‌یافتن ندارند و هم‌چنان احتمال انتشار ریمستر این بازی اکشن-ماجراجویی، امیدهای طرفداران The Last of Us را زنده نگه‌داشته است. اولین شایعات مرتبط با این نسخه از بازی در ماه ژانویه‌ی سال گذشته‌ی میلادی شروع شد و حدس و گمان‌ها در آن زمان به نسخه‌ی مخصوص کارگردان بازی اشاره داشت. افزون بر این شایعات، همین چند وقت پیش و در ماه جولای بود که آهنگساز بازی The Last of Us Part 2، گوستاوو سانتائولالا، غیرمستقیم به “نسخه‌ی جدید” این عنوان اشاره کرد.

اکنون اما شواهد جدیدی پیدا شده‌اند که بیش از گذشته به احتمال تحقق یافتن نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی The Last of Us Part 2 اشاره می‌کنند. کاربران سایت ResetEra به‌تازگی خبر دادند که نام ریمستر عنوان The Last of Us Part 2 در پروفایل لینکدین مارک پاجاریو، یکی از اعضای استودیوی ناتی داگ، آورده شده است.

مارک پاجاریو در پروفایل لینکدین خود ذکر کرده که وی مسئولیت نظارت بر طراحی وسایل و اشیای هنری محیطی، سلاح‌ها و وسایل تعاملی برای بازی The Last of Us Part 1 و هم‌چنین عنوان The Last of Us 2: Remastered را بر عهده داشته است. از آن‌جایی که استودیوی ناتی داگ و شرکت سونی هنوز به رونمایی از نسخه‌ی ریمستر بازی The Last of Us Part 2 نپرداخته‌اند، این بخش از پروفایل لینکدین مارک پاجاریو احتمالاً انتشار نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این عنوان را لو می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
بر اساس برخی از شایعات منتشرشده کمپانی EA از ساخت بازی Battlefront 3 منصرف شده است

گفتنی است که پس از این اتفاق، مارک پاجاریو پروفایل لینکدین خود را به‌روزرسانی کرده است و اکنون فقط نام بازی The Last of Us Part 1 در پروفایل او دیده می‌شود. با این وجود، تصویر پروفایلِ پیش از به‌روزرسانی این بازی‌ساز استودیوی ناتی داگ را در زیر می‌توانید ببینید.

ریمستر بازی The Last of Us Part 2

علاوه بر قدرت‌گیری شایعات پیرامون نسخه‌ی ریمستر بازی The Last of Us Part 2، باید خبر داد که پروژه‌ی دیگر استودیوی ناتی داگ به مشکلات متعددی برخورده و به این زودی‌ها تاریخ عرضه‌ی رسمی‌ را نمی‌بیند. طبق گمانه‌زنی‌های اخیر، بازی مستقل و چندنفره‌ی آنلاین The Last of Us که تیم جداگانه‌ای در استودیوی ناتی داگ مشغول طراحی و توسعه‌ی آن بود، در حال حاضر به تعویق افتاده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، ناتی داگ قرارداد ۲۵ نفر از اعضای تیم توسعه‌ی بازی آنلاین The Last of Us را به دلیل وضع نه‌چندان جالب این عنوان فسخ کرده است.

در همین حال، استودیوی ناتی داگ مشغول ساخت بازی داستانی و تک‌نفره‌ی بعدی خود است که طبق شایعات، احتمالاً همان عنوان The Last of Us Part 3 باشد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>