Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی میت پد 11.5 رونمایی شد؛ تبلتی ارزان قیمت با قابلیت هایی چشمگیر

هواوی میت پد 11.5 رونمایی شد؛ تبلتی ارزان قیمت با قابلیت هایی چشمگیر

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی از تبلت میت پد 11.5 (MatePad 11.5) با برچسب قیمتی 236 دلاری در چین رونمایی کرد. با در نظر‌گیری قیمت، این تبلت از قابلیت‌های چشمگیری مانند پردازنده میان‌رده قدرتمند، باتری بزرگ، صفحه نمایش با‌کیفیت و تنظیمات دوربین عالی بر‌خوردار است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید هواوی با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات بر‌جسته تبلت هواوی میت پد 11.5

هواوی میت پد 11.5، مطابق با نام خود از یک صفحه‌نمایش بزرگ 11.5 اینچی بهره‌مند است. البته ویژگی‌های نمایشگر این تبلت با صفحه‌نمایش تبلت‌‌های هم قیمت خود قابل مقایسه نیست. به طور مثال، هواوی در  این صفحه نمایش از فناوری‌های پیشرفته و به روز دنیا نظیر محافظت از چشم با استفاده از فناوری پوششی ضد انعکاس (بازتاب) نانو” بهره گرفته که در سایر تبلت‌های این رده قیمتی مشاهده نمی‌شود.

هواوی میت پد 11.5، تبلتی مقرون به صرفه با قابلیت هایی چشمگیر

ضمناً، این صفحه نمایش 11.5 اینچی از حیث سخت‌افزاری به استاندارد TÜV Rheinland رسیده است و به این معناست که این صفحه نمایش، چشم‌ها را آزار نخواهد داد. اما ویژگی‌های این صفحه نمایش، تنها به موارد ذکر شده، محدود نمی‌شوند. صفحه نمایش تبلت هواوی میت پد 11.5 دارای رزولوشن 2200 در 1440 پیکسلی با نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتز یاست که امکان تماشا تصاویر به صورت دقیق و واضح را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

همچنین مطالعه کنید
هوش مصنوعی گلکسی به‌زودی به دستگاه‌های 100 میلیون کاربر راه می‌یابد!

علاوه بر این، تبلت جدید هواوی با بدنه کاملاً فلزی، در ضخامتی 6.85 میلی‌متری و با وزنی 499 گرمی به بازار عرضه می‌شود و به سبب بهره‌گیری از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 (پردازنده‌ای بسیار مناسب برای یک تبلت با قیمت متوسط)، در حین اجرای برنامه‌ها و بازی‌هایی که از منابع زیادی استفاده می‌کنند؛ عملکرد کلی عالی را از خود بر‌جای می‌گذارد.

هواوی میت پد 11.5، تبلتی مقرون به صرفه با قابلیت هایی چشمگیر

تبلت هواوی MatePad 11.5 به عنوان یک تبلت در قیمتی میان‌رده، دارای پیکر‌بندی مناسبی نظیر دوربین سلفی 8 مگا‌پیکسلی و سنسور 13 مگا‌پیکسلی در دوربین اصلی می‌باشد که قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت مطلوب را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

علاوه بر این، این محصول از یک باتری ظرفیت 7700 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که تنها با یک بار شارژ، می‌توان تا مدت زمان زیادی از آن بهره برد. ضمناً، این تبلت مجهز به قابلیت شارژ سریع 20 واتی است که امکان تجربه شارژ 0 تا 100% را در زمان کوتاهی فراهم می‌سازد.

هواوی میت پد 11.5، تبلتی مقرون به صرفه با قابلیت هایی چشمگیر

از سایر مشخصات چشمگیر هواوی میت پد 11.5 می‌توان به بهره‌گیری آن از : “چهار بلند‌گو، حداکثر 8 گیگا‌بایت رم، 256 گیگا‌بایت حافظه داخلی و سیستم‌عامل پیشرفته هارمونی OS 3.1” اشاره داشت.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>