Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیا در طراحی گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس از شیائومی 13 الهام گرفته شده است؟

آیا در طراحی گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس از شیائومی 13 الهام گرفته شده است؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استناد به برنامه زمانی معمول ردمی برای عرضه محصولات سری ردمی نوت، انتظار می‌رود رونمایی ردمی نوت 13 در کشور چین، در پاییز امسال صورت گیرد؛ با این حال، زودتر از زمانی که انتظار داشتیم، شایعات جالبی درباره مدل بالاتر آن، یعنی ردمی نوت 13 پرو پلاس، به گوش می‌رسد.

شماتیک‌های به بیرون درز کرده از ردمی نوت 13 پرو پلاس در پیام‌رسان چینی ویبو، حکایت از الهام‌گیری طراحی این محصول از گوشی شیائومی 13 دارد. اگر‌چه، این پست که از اکانت دیجیتال چت استیشن منتشر شده بود، حالا پاک شده است؛ اما شماتیک‌های منتشر شده، نمایان‌گر صفحه نمایش و نوار‌های حاشیه‌ای تخت و جزیره دوربینی می‌باشد که در نهایت طراحی مشابهی با شیائومی 13 را برای ما ترسیم خواهد نمود.

آیا طراحی گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس از شیائومی 13 الهام گرفته شده است؟

بزرگ‌ترین تفاوت در این دو محصول، ابعاد و اندازه آنان است؛ چرا‌که قرار بر آن است تا ردمی ردمی نوت 13 پرو پلاس حول یک صفحه نمایش 6.7 اینچی تولید شودُ اما می‌دانیم که صفحه نمایش شیائومی 13 ابعادی در حدود 6.36 اینچ، دارد.

اطلاعات افشاءشده در این پست، از استفاده ردمی نوت 13 پلاس از رابط کاربری MIUI 15، حکایت دارد؛ اما مانند به‌روز‌رسانی‌های صورت‌گرفته در گوشی‌های شیائومی، این رابط کاربری نیز تضمینی برای پشتیبانی از اندروید 14 را ارائه نمی‌کند. با این حال ممکن است که تا زمان ورود گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس در ماه ژانویه سال آتی میلادی به بازار‌های جهانی، این دستگاه، عملکرد خود را روی اندروید 14 نیز به نمایش بگذارد.

همچنین مطالعه کنید
آنر 50 لایت، با مشخصاتی مشابه با هواوی nova 8i به اروپا می‌رود

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>