Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت ریلمی پد 2 فردا معرفی می‌شود؛ از این تبلت چه می‌دانیم؟

تبلت ریلمی پد 2 فردا معرفی می‌شود؛ از این تبلت چه می‌دانیم؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بر اساس یک صفحه ایجادشده مربوط به تبلت ریلمی پد 2 در فروشگاه اینترنتی فلیپ‌کارت (Flipkart)، این محصول فردا چهارشنبه 28 تیر (19 جولای) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. ریلمی پد 2 با صفحه‌نمایشی 11.5 اینچی و حاشیه کناری باریک و نرخ تازه‌سازی (Refresh Rate) بالا، یک هفته پس از رو‌نمایی، روانه بازار می‌شود.

اگر‌چه، در حال حاضر، تصاویر اولیه این محصول از روی این وب‌سایت حذف شده‌اند، اما پیش از وقوع این اتفاق، این تصاویر به درست کاربران رسیده بود.

بر اساس این تصاویر، در طراحی ریلمی پد 2 از یک جزیره دوربین دایره‌ای و 4 بلند‌گو 2 در 2، که در پیکر‌بندی به صورت افقی در دو سمت “چپ و راست” تعبیه شده‌اند، بهره گرفته شده است. صفحه‌نمایش توصیف‌شده در تبلیغات این محصول، حکایت از کیفیت 2K (رزولوشن 1200 پیکسلی) آن دارد.

پنل Realme Pad 2، پنلی 10 بیتی است و قادر است تا با ارائه 1 میلیارد رنگ روی صفحه‌نمایش، بهترین تجربه بصری را برای کاربران به ارمغان آورد. برخی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به: “روشنایی تطبیقی همراه با تنظیم دقیق نور کم و وضوح رنگ و تصویر در فایل‌های ویدیویی توسط موتور O1 Ultra Vision” اشاره داشت.

همچنین مطالعه کنید
افشای جزئیاتی از برنامه تولید تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی سامسونگ در 2022

علاوه بر این، پوستر‌های تبلیغاتی این محصول، از “حداکثر روشنایی” 450 نیتی این محصول حکایت دارند؛ با این حال، با توجه به دستیابی اولین پد ریلمی به این تکنولوژی و پیش از آن، عبور ریلمی پد X از مرز 450 نیتی، این مقدار از حداکثر روشنایی، ویژگی خارق‌العاده‌ای به شمار نخواهد آمد.

این تبلت بزرگ دارای یک پورت USB-C می‌باشد؛ اما جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این محصول مشاهده نمی‌شود. این مسئله به این معنا است که لازم است تا کاربران از لوازم جانبی صوتی بی‌سیم بهره گیرند یا از 4 بلندگوی آن استفاده کنند!

گزارش ها حاکی از آن است که در ریلمی پد 2 از چیپست هلیو G99 مدیاتک (با اتصال LTE) بهره گرفته شده است. انتظار می‌رود که این محصول ابتدا در کشور هند عرضه شود و در نهایت به سایر بازار‌های بین‌المللی راه یابد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>