Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت ریلمی پد ایکس با اتصال 5G، در 26 می (5 خرداد) معرفی می‌شود

تبلت ریلمی پد ایکس با اتصال 5G، در 26 می (5 خرداد) معرفی می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ریلمی در حال کار بر روی یک تبلت جدید است و این کمپانی، امروز نام و تاریخ معرفی آن را به اشتراک گذاشت. به گفته وب‌سایت رسمی ریلمی، ریلمی پد ایکس (Realme Pad X) در تاریخ 26 می (5 خرداد) و ساعت 14 به وقت محلی در چین عرضه خواهد شد. رندر رسمی این محصول، یک طرح سبز فانتزی را به نمایش گذاشته است اما تصاویر لورفته در شبکه اجتماعی ویبو نشان می‌دهد که دو گزینه رنگ سنتی دیگر نیز برای این دستگاه وجود دارد.

همانطور که توسط مدیر بازاریابی این شرکت تایید شده است، ریلمی پد ایکس (Realme Pad X) دارای چیپست اسنپدراگون 870 خواهد بود که آن را به اولین تبلت با اتصال 5G برای این برند تبدیل می‌کند. با نگاهی به تصاویر، ما همچنین می‌توانیم یک دوربین را در پیکربندی غیرعادی و بزرگ آن مشاهده کنیم. نکته عجیب این است که در این چیدمان، یک حفره دوربین بدون سنسور وجود دارد که روی آن، عبارت “AI” حک شده است اما هیچ‌گونه فلاش LED در جزیره دوربین‌ آن استفاده نشده است!

رندرها همچنین حاشیه‌های نسبتاً نازک و کناره‌های مسطح را تبلت نشان می‌دهند، به‌طوری‌که وقتی پد ایکس به صورت عمودی نگه داشته می‌شود، دوربین جلو در سمت راست قرار دارد. در حال حاضر ما هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این دوربین نیز نداریم، اما تنها می‌دانیم که پنل جلویی دارای وضوح +QHD با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

هنوز شش روز تا رویداد پنج‌شنبه باقی مانده است و انتظار داریم ریلمی تا زمان رویداد، مشخصات و ویژگی‌های بیشتری از اولین تبلت 5G خود را به اشتراک بگذارد.

همچنین مطالعه کنید
تبلت Pad Mini ریلمی، گواهینامه NBTC تایلند را دریافت کرد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>