Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ورژن 1 ترابایتی شیائومی 14 با سنسور‌های بزرگتر دوربین به بازار عرضه خواهد شد

ورژن 1 ترابایتی شیائومی 14 با سنسور‌های بزرگتر دوربین به بازار عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هر روز، جزئیات بیشتری از شیائومی 14 جدید به گوش می‌رسد؛ با این حال به نظر می‌رسد که در عین حفظ ظاهر کلی نسل پیشین خود، این گوشی چندین ارتقاء را به همراه خواهد داشت. پیش‌تر نیز اکانت افشاگری دیجیتال چت استیشن در شبکه اجتماعی چینی ویبو عنوان کرده بود که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد بود.

ظاهراً، قرار است تا در این نسل از گوشی‌های شیائومی، از فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترا‌بایت استفاده شود و با توجه به فضای ذخیره‌سازی 512 گیگا‌بایتی شیائومی 13، این ارتقاء، پیشرفت بزرگی به شمار می‌رود. بر اساس خبر‌های پیشین، با ارتقاء نسبت به شیائومی 13 که دارای باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ 67/50 واتی بود، نسخه وانیلی (استاندارد) شیائومی 14 دارای یک باتری 4860 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود.

در شماتیک‌های اولیه منتشر شده از گوشی شیائومی 14، طراحی‌های آشنایی در خصوص استفاده از یک جزیره دوربین مربعی شکل، تعبیه‌شده در گوشه بالایی سمت چپ گوشی به چشم می‌خورد. با این حال، قرار است در شیائومی 14، به جای 3 سنسور، از 4 سنسور در این جزیره دوربین بهره گرفته شود.

با استناد به مطالب عنوان شده از سوی DSC، دوربین اصلی دارای سنسور‌های بزرگ‌تری خواهد بود و این سنسور‌ها از 50 مگاپیکسلی 1/1.49 اینچی به 50 مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی ارتقاء یافته‌اند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی جان سخت گلکسی ایکس کاور 6 پرو و تبلت مقاوم تب اکتیو 4 پرو، 22 تیر معرفی می‌شوند

لیکستر: ورژن 1 ترابایتی شیائومی 14 با سنسور‌هایی بزرگ‌تر در دوربین به بازار عرضه خواهد شد

در کنار این سنسور‌ها، از یک دوربین تله‌فوتو سطح متوسط دارای لنز‌های استاندارد (درست مانند شیائومی 13 اما با بزرگ‌نمایی اپتیکال 3.2 برابری) نیز استفاده شده است. با وجود اینکه سومین سنسور، سنسوری فوق عریض است؛ اما تاکنون، هیچ صحبتی در رابطه با چگونگی یا نوع سنسور چهارم به میان آورده نشده است.

معمولاً، شیائومی، گوشی‌های سری پرچمدار خود را در پایان سال میلادی و همزمان با عرضه اولین تراشه اسنپدراگون 8 بعدی، عرضه می‌کند. با توجه به این مسئله، تا زمان عرضه شیائومی 14 و خانواده این سری (مدل پرو و در صورت امکان مدل اولترا) به بازار، چند ماهی فاصله وجود دارد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>