Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

این بازی مخفی دایرکت اینستاگرام را از دست ندهید!

این بازی مخفی دایرکت اینستاگرام را از دست ندهید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همه‌ی ما قطعاً در موقعیت‌هایی بوده‌ایم که باید مدت زیادی را برای دریافت پاسخ از دوستان خود در دایرکت اینستاگرام صبر می‌کردیم. اما آیا می‌دانستید که اینستاگرام به‌طور مخفیانه یک بازی جالب را در دایرکت‌های شما قرار داده است تا این صبر طولانی را آسان‌تر سپری کنید؟ برای آشنایی با نحوه‌ی دسترسی به بازی مخفی دایرکت اینستاگرام، با اِروتِک همراه باشید.

چگونه بازی ایموجی اینستاگرام را شروع کنیم؟

اگر قبلاً پینگ پنگ یا تنیس روی میز بازی کرده‌اید، بازی ایموجی اینستاگرام به‌نوعی نسخه‌ی مجازی این ورزش‌ها به حساب می‌آید و برای شما آشنا خواهد بود. خوشبختانه، نیازی به مراجعه به تنظیمات یا نصب برنامه‌های اضافی ندارید و تنها باید مراحل زیر را برای شروع این بازی مخفی اینستاگرام دنبال کنید:

  1. اکانتی که می‌خواهید به آن پیام بفرستید را با مراجعه به بخش دایرکت اینستاگرام انتخاب کنید.
  2. ایموجی دلخواه خود را تایپ کرده و بر روی دکمه‌ی ارسال ضربه بزنید. همچنین می‌توانید از یکی از ایموجی‌هایی که قبلاً در دایرکت ردوبدل کرده‌اید استفاده کنید.
  3. یک‌بار بر روی ایموجی ضربه بزنید تا به‌طور خودکار به بازی مخفی ایموجی اینستاگرام انتقال داده شوید. توجه داشته باشید که ایموجی‌های واکنش و ری‌اکشن اینستاگرام برای دسترسی به این بازی کاربردی ندارند و باید ایموجی‌های دیگری را لمس کنید.
  4. نوعی راکت و سکویی را در پایین صفحه همراه با ایموجی خاصی که روی آن ضربه زدید، مشاهده خواهید کرد.
  5. این راکت مجازی را برای شناور نگه‌داشتن ایموجی‌ها در صفحه جابه‌جا کنید. اگر ایموجی‌ها سقوط کنند، شکست خواهید خورد.

به‌جای اینکه کاملاً تصادفی برای یکی از دوستان خود ایموجی بفرستید، بهتر است که از قبل درباره‌ی قابلیت جدید اینستاگرام به آن‌ها خبر بدهید. از آن‌جایی که این قابلیت مخفی به‌تازگی منتشر شده است، هنوز برخی از کاربران اینستاگرام به آن دسترسی ندارند و این ویژگی برای تمامی کاربران به‌مرور اضافه می‌شود.

هرچه‌قدر امتیاز بیشتری جمع کنید، همان‌قدر هم درجه‌ی سختی بازی افزایش پیدا خواهد کرد و سرعت جابه‌جا شدن و تکان خوردن ایموجی‌های صفحه نیز بیشتر خواهد شد. اگر تمایل به تجربه‌ی مجدد این بازی کوتاه را دارید، تنها کافی است روی دکمه‌ی «Play Again» ضربه بزنید. در صورتی هم که می‌خواهید به صفحه‌ی دایرکت خود برگردید، «Go Back» را لمس کنید.

همچنین مطالعه کنید
نسخه آزمایشی جدید واتساپ دارای میانبر چت بات هوش مصنوعی است

ایموجی‌های پیشنهادی

اگرچه هر نوع ایموجی این بازی پینگ پنگی مخفی را فعال می‌کند اما برخی از ایموجی‌ها تنوع جالبی به بازی مخفی دایرکت اینستاگرام می‌دهند. ایموجی‌هایی که پیشنهاد می‌شود در این بازی از آن‌ها استفاده کنید عبارت‌اند از:

  • ایموجی تخم مرغ: هنگام بازی، یک جوجه‌ی کوچک شروع به بیرون آمدن از تخم می‌کند.
  • ایموجی کرم ابریشم: در حین انجام بازی، کرم ابریشم به پروانه تبدیل می‌شود.
  • ایموجی پیتزا: با استفاده از این ایموجی شاهد پرتاب شدن تکه‌های پنیری به گوشه‌وکنار صفحه خواهید بود.
  • ایموجی شیطان: اگر می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید، حتماً از این ایموجی استفاده کنید!

متأسفانه هنوز امکان تجربه‌ی این بازی با دوستان فراهم نشده است و حتی اگر هر دو طرف همزمان در چت حضور داشته باشند نیز این امکان وجود ندارد. با این حال، در آینده ممکن است حالت چندنفره‌ای هم به این بازی مخفی اینستاگرام اضافه شود.

همان‌طور که اشاره شد، این ویژگی جالب اینستاگرام به‌مرور در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با توجه به گزارش برخی از کاربران اندرویدی که هنوز قادر به دریافت و تجربه‌ی این بازی نبوده‌اند، اگر برنامه‌ی اینستاگرام خود را در اندروید یا iOS به‌روزرسانی کرده‌اید و همچنان به این ویژگی دسترسی ندارید، باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

منبع: Makeuseof

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>