Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت جدید اینستاگرام به دریافت هرزنامه در دایرکت پایان می‌دهد

قابلیت جدید اینستاگرام به دریافت هرزنامه در دایرکت پایان می‌دهد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سرانجام، اینستاگرام به یکی از پرتقاضاترین ویژگی‌های درخواستی کاربران از زمان معرفی قابلیت “ارسال پیام در دایرکت”، پاسخ داد! در آخرین به‌روز‌رسانی از این پلت‌فرم فضای مجازی، اینستاگرام ضمن فراهم کردن بستری مناسب، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با کنترل افرادی که می‌توانند برای آن‌ها در دایرکت پیام ارسال کند، در صورت نیاز، پیام‌های هرزنامه را محدود کنند.

به گزارش TechCrunch این ویژگی پس از گذراندن آزمایشات اولیه در ماه گذشته، اکنون در اختیار تمامی کاربران اینستاگرام قرار گرفته است. محدودیت اولیه اعمال شده توسط این ویژگی، از ارسال چندین درخواست پیام در دایرکت توسط فردی که شما را در اینستاگرام دنبال نمی‌کند، جلوگیری می‌کند. با این حال، اگر شما درخواست ارسال پیام توسط وی را بپذیرید، او می‌تواند پیام‌های بیشتری را به دایرکت شما ارسال نماید.

قابلیت جدید اینستاگرام به دریافت هرزنامه در دایرکت پایان می‌بخشد!

در ویژگی دیگری از این قابلیت، در صورتی که شما درخواست پیام دایرکت فردی را نپذیرید، او تنها می‌تواند تا پیام‌های متنی را برای شما ارسال کند. در نتیجه، برای کاربرانی که شما را در اینستاگرام دنبال نمی‌کنند، امکان ارسال پیام‌های حاوی تصاویر، ویدیو یا یادداشت صوتی به شما فراهم نخواهد بود.

سیندی ساوتورث، رئیس امنیت زنان در کمپانی متا، در گفتگوی خود با TechCrunch اظهار داشت که:

ما می‌خواهیم کاربرانمان در هنگام باز کردن پیام‌های دایرکت خود، احساس امنیت خود را از دست ندهند و باور داشته باشند که کنترل تمامی امور در این پلت‌فرم در دست آنان قرار دارد. به همین سبب، در ویژگی جدید اینستاگرام تلاش کردیم تا با ارائه یک قابلیت جدید، کاربران را از دریافت پی در پی پیام‌های ویدیویی، تصویری یا صوتی نا‌خواسته و پیام‌های هرزنامه در امان نگه داریم. گروه متا از شنیدن باز‌خورد‌های مثبت خرسند است و همواره در تلاش است تا ضمن در نظر گرفتن درخواست‌های کاربران اینستاگرام، بستری امن را برای آنان فراهم سازد.

قابلیت جدید اینستاگرام به دریافت هرزنامه در دایرکت پایان می‌بخشد!

اینستاگرام علاوه بر اجرای این محدودیت‌هایی که پیش‌تر درباره آن‌ها توضیح داده شد، یک قابلیت جدید تحت عنوان “محدود‌سازی یا Restrict” را نیز معرفی کرده است. این قابلیت از اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون بلاک کردن یک حساب کاربری، بر آن حساب نظارت کلی داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید
قابلیت تبادل پیام های RCS در گوشی های آیفون فعال شد

زمانی که یک حساب “محدود” می شود؛ کامنت‌های مالک آن حساب در زیر پست‌های شما، تنها برای خود آن‌ها قابل مشاهده است. مهم‌تر از همه این است که آن‌ها از اینکه شما حسابشان را محدود کرده‌اید هیچ اطلاعی نخواهند داشت و در صورتی که پیامی را برای شما ارسال کنند؛ این درخواست آن‌ها به صورت خودکار به پوشه درخواست‌های دایرکت یا همان DM requests ارسال خواهد شد.

قابلیت جدید اینستاگرام به دریافت هرزنامه در دایرکت پایان می‌دهد

این قابلیت به عنوان یک راه حل متعادل برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند که یک حساب کاربری را به طور کامل مسدود نکنند، اما همچنان به دنبال محافظت در برابر بی‌ادبی، قلدری یا تعاملات ناخواسته هستند، در نظر گرفته شده است.

منبع: PhoneArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>