Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیا فضای ذخیره‌سازی سری پرو آیفون 15 تا 2 ترابایت افزایش خواهد یافت؟

آیا فضای ذخیره سازی سری پرو آیفون 15 تا 2 ترابایت افزایش خواهد یافت؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ممکن است تاکنون شنیده باشید که کمپانی اپل قصد دارد تا با افزایش قیمت 100 دلاری نسبت به سری پرو آیفون 14، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس را به دست طرفداران خود برساند. با این حال، به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت، ناشی از تورم نیست و تنها به دلیل افزایش ظرفیت فضای ذخیره‌سازی در سری پرو آیفون 15، صورت گرفته شده است.

همان‌طور که می‌دانید، ظرفیت ذخیره‌سازی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس از 128 گیگا‌بایت شروع می‌شود و با عبور از نسخه‌های 256 گیگا‌بایت و 512 گیگا‌بایتی، به حداکثر ظرفیت 1 ترا‌بایت محدود می‌شود. این در حالی است که با استناد به اطلاعات افشاشده توسط اکانت Red Lotus Technology در پیام‌رسان چینی ویبو، اپل قصد دارد آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس را در طیف فضای ذخیره‌سازی 256 گیگا‌بایت تا 2 ترابایت، به کاربران ارائه نماید. یک وبلاگ نویس کره‌ای با نام کاربری yeux1122 نیز، ارتقاء حداکثر فضای ذخیره سازی تا 2 ترابایت را تایید کرده است، اما از جزئیاتی در رابطه با افزایش حافظه پایه، سخنی به میان نیاورده است.

آیا فضای ذخیره‌سازی سری پرو آیفون 15 تا 2 ترابایت افزایش خواهد یافت؟

در حال حاضر، آیفون 14 پرو 128 گیگا‌بایتی قیمتی در حدود 1000 دلار دارد و مدل 256 گیگا‌بایتی این گوشی با قیمت 1100 دلار به فروش می‌رسد. در صورت تایید شایعات مطرح شده درباره آیفون 15 پرو، به نظر می‌رسد که مدل 256 گیگا‌بایتی آیفون 15 پرو با آیفون 14 پرو 256 گیگا‌بایتی، قیمتی یکسان خواهد داشت. در صورتی که شما تمایل داشته باشید تا بیش از 1000 دلار برای سری جدید آیفون پرو خرج کنید و همچنین گوشی‌های سری آیفون 15 رجیستر شوند، این مسئله می‌تواند به عنوان یک خبر خوب برای شما قلمداد شود.

همچنین مطالعه کنید
تیزرهای رسمی گوشی های سری ریلمی نارزو 60 منتشر شد

معمولاً اپل در قیمت‌گذاری گوشی‌های هوشمند خود، از این سیاست مذکور پیروی می‌کند. به عنوان مثال، به غیر از آیفون SE، ارزان قیمت‌ترین آیفون سال 2020 با ارزان قیمت‌ترین آیفون سال 2019، قیمتی یکسان و در حدود 700 دلار داشت. اما یک نکته جالب توجه این است که آیفون 12 مینی که کوچک‌تر از آیفون 12 بود و در سال 2020 به بازار عرضه شد، با افزایش قیمت 100 دلاری نسبت به جانشین خود به فروش رسید.

در حالی که ممکن است به نظر برسد که افزایش قیمت وجود داشته است، اما با نگاهی دقیق‌تر به این مسئله، متوجه می‌شویم که در واقع قیمت‌های مدل پرو آیفون 15، بدون تغییر باقی مانده است. با این حال، برای ما جالب است که ببینیم آیا این افزایش قیمت احتمالی می‌تواند مطابق با نظریه کاهش تقاضا برای آیفون 15 نسبت به آیفون 14، بر فروش اپل تأثیر بگذارد یا خیر؟

شایان ذکر است که، در حال حاضر حدس و گمان‌های زیادی در رابطه با ارتباط افزایش فضای ذخیره‌سازی با افزایش قیمت این دو محصول وجود دارد، اما باید در نظر گرفت که این احتمال وجود دارد که هر دو شایعه مطرح شده، کذب باشند. با این حال، اگر این افزایش قیمت‌ها به صورت واقعی صورت بگیرد، این احتمال وجود دارد که میزان افزایش قیمت در مناطق مختلف متفاوت باشد و در مناطقی خاص، این افزایش قیمت بیشتر از مناطق دیگر باشند. علاوه بر این، منطقی است که میزان فروش این دو محصول در برخی از مناطق، نسبت به سایر مناطق، تحت تاثیر قرار گیرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>