جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اندروید 15 یک اسکرین سیور فضایی را به دستگاه‌های اندرویدی می‌آورد!

اندروید 15 یک اسکرین سیور فضایی را به دستگاه‌های اندرویدی می‌آورد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوگل در هنگام انتشار اندروید 14 یک بازی مخفی با تِم سفینه فضایی به نام Landroid را به عنوان یک ایستر اگ (Easter egg) در اختیار کاربران قرار داد. این بازی با گرافیک وایرفریم (گرافیک بسیار ساده و دو بُعدی)، به کاربران اجازه می‌دهد با فرود در سیارات مختلف منظومه شمسی خود را سرگرم کنند. اکنون به نظر می‌رسد گوگل یک ایستر اگ منحصربه‌فرد با مضمون سفینه فضایی را در اندروید 15 نیز گنجانده است.

اندروید 15 یک اسکرین سیور فضایی را به دستگاه‌های اندرویدی می‌آورد!

این قابلیت توسط دیلن راسل (Dylan Roussel، مهندس نرم‌افزار) و در هنگام بررسی قابلیت‌های جدید نسخه بتا اندروید 15 کشف و بر روی شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شد. به گفته راسل، وی پس از دسترسی به بازی Landroid در اندروید 15، با یک محافظ صفحه‌نمایش (اسکرین سیور) مرتبط با این بازی مواجه شد. برای دسترسی به این بازی کافی است از مراحل زیر پیروی کنید:

  1. به منوی تنظیمات (Settings) دستگاه اندرویدی خود مراجعه کرده و بر روی گزینه About phone ضربه بزنید.
  2. سپس به‌صورت مکرر بر روی گزینه Android version ضربه بزنید.
  3. در آخرین مرحله، برای چند ثانیه روی آرم (لوگو) اندروید 15 ضربه زده و انگشت خود را بر روی آن نگه داشته تا بازی راه‌اندازی شود.

همچنین برای مشاهده اسکرین سیور جدید اندروید 15 می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات و زیرمنو Display and Touch، بر روی گزینه Screen saver ضربه زده و به این اسکرین سیور با تم فضایی دسترسی داشته باشید. کاربران تبلت‌های پیکسل نیز قادرند با مراجعه به منوی تنظیمات و زیرمنو Hub mode، بر روی گزینه Screen saver ضربه زده و این اسکرین سیور را بر روی دستگاه خود مشاهده کنند.

همانطور که در ویدیو فوق مشاهده می‌کنید، این اسکرین سیور جذاب ضمن تقلید از بازی Landroid، تصاویر پیمایش و فرود آمدن یک فضاپیمای کوچک بر روی سیارات مختلف را بر روی صفحه‌نمایش دستگاه به نمایش می‌گذارد.

منبع: Androidauthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *