Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویرایشگر تصویر سامسونگ آپدیت کاربردی و جذابی دریافت کرد

ویرایشگر تصویر سامسونگ یک آپدیت کاربردی و جذاب را دریافت کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ اخیراً برنامه‌ی ویرایشگر تصویر خود را با آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 به قابلیت‌های ویرایش پیشرفته‌ای که مبتنی‌بر هوش مصنوعی گلکسی بودند مجهز کرد. یکی از این قابلیت‌های جدید ویرایش مولد (Generative Edit) نام داشت که برنامه‌ی ویرایشگر به‌طور خودکار سوژه و اشیای موجود در داخل دایره‌ای که تصویر کاربر کشیده می‌شود را تغییر می‌دهد. اکنون و در به‌روزرسانی جدید سامسونگ، این قابلیت کاربردی حتی بهتر از قبل شده است و قابلیتی جذاب و مفید را ارائه می‌کند.

جدیدترین نسخه‌ی برنامه‌ی Photo Editor سامسونگ همچنین از ویژگی «Magnetic Lasso» بهره می‌برد که امکان چسبیدن خط‌های کشیده‌شده به اشیاء را در دسترس قرار می‌دهد. برای استفاده از این قابلیت باید تصویر موردنظر خود را در گالری گوشی باز کنید. سپس، به «Edit» بروید و «Objects» را در پایین بخش «Tools» انتخاب کنید. بعد از انجام این کار، گزینه‌ی «Magnetic Lasso» را باید در بالا و سمت راست صفحه مشاهده کنید. این قابلیت به‌طور پیش‌فرض فعال است، اما با ضربه زدن روی آن می‌توانید غیرفعالش کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که این قابلیت تنها برای کاربرانی که جدیدترین نسخه‌ی برنامه‌ی Photo Editor سامسونگ (نسخه‌ی v.3.4.21.41) را از طریق فروشگاه‌های شخص ثالث دریافت کرده باشند، در دسترس قرار دارد. به عبارت دیگر، این نسخه از ویرایشگر تصویر سامسونگ در حال حاضر به‌صورت عمومی از طریق گلکسی استور قابل دانلود نیست. افزون‌ بر این نکته، تنها گوشی‌های سامسونگی که به رابط کاربری One UI 6.1 به‌روز شده باشند می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

منبع: GSMArena

همچنین مطالعه کنید
انتشار به‌روزرسانی اندروید 11 برای نوکیا 5.4

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>