Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند Rogbid Rowatch 6 معرفی شد؛ دستگاه نوار قلب سیار

ساعت هوشمند Rogbid Rowatch 6 معرفی شد؛ متمرکز بر سلامتی کاربران!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی راگبید (Rogbid) این روزها با ساعت‌های هوشمند جدیدش، ایده‌ها و پیشرفت‌های قبلی خود در زمینه‌ی پایش سلامت را ادامه می‌دهد. این شرکت به‌تازگی از یک ساعت هوشمند دیگر با نام «Rogbid Rowatch 6» رونمایی کرده که می‌تواند به عنوان ابزاری برای گرفتن نوار قلب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. ساعت هوشمند قبلی این کمپانی که در تابستان امسال عرضه شد، بر روی میزان قند خون نظارت می‌کرد و حالا جدیدترین ساعت راگبید، این مسیر را با ابزار الکتروکاردیوگرام (ECG) ادامه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این ساعت هوشمند با اِروتِک در ادامه همراه باشید.

ساعت هوشمند Rogbid Rowatch 6 معرفی شد؛ دستگاه نوار قلب سیار

قابلیت‌های ساعت هوشمند جدید راگبید

شرکت Rogbid در جریان یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرد که این ساعت هوشمند جدید، جست‌وجوی بی‌وقفه‌ی این کمپانی را در مسیر دست‌یابی به فناوری ادامه می‌دهد که تجربه‌ی مدیریت سلامت جامعی را به کاربران ارائه کند. ساعت هوشمند Rogbid Rowatch 6، نقطه‌ی اوج تحقیقات گسترده‌ی تیم توسعه‌ی این کمپانی است و پایش قند خون و اندازه‌گیری الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب (ECG) را با یکدیگر ادغام می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، ساعت هوشمند قبلی این کمپانی با نام «Rowatch 4» اولین ساعت این برند محسوب می‌شد که قادر به پایش قند خون بود. کاربران جهت فعال کردن مانیتور ضربان قلب موجود در ساعت هوشمند Rogbid Rowatch 6، تنها کافی است که مانیتور ضربان قلب را برای اندازه‌گیری فوری لمس کنند. این ساعت هوشمند همچنین به صورت همزمان بر روی فشار خون، قند خون و سطح اکسیژن خون نظارت می‌کند و جزئیات این موارد را به اطلاع کاربر می‌رساند.

ساعت هوشمند Rogbid Rowatch 6 دارای یک صفحه‌نمایش ۲.۰۱ اینچی با وضوح ۳۰۰ در ۳۵۶ پیکسلی است و چندین پس‌زمینه و واچ‌فیس اختصاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این‌ها، این ساعت از مواردی نظیر تماس بلوتوثی، اعلان پیام‌ها، کنترل دوربین از راه دور و کنترل‌های پخش موسیقی هنگام استفاده از گوشی هوشمند پشتیبانی می‌کند. وزن این ساعت هوشمند ۴۰ گرم و ضخامت آن ۱۲ میلی‌متر است. ساعت هوشمند‌ Rogbid Rowatch 6 همچنین توانسته استاندارد IP67 را برای مقاومت در برابر تعریق و باران خفیف به‌دست آورد. بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف در این ساعت هوشمند قابل دسترسی است و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی Rogbid Rowatch 6 با شارژ ۲ ساعته، ۷ روز استفاده را برای کاربران تضمین می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
هدفون بی‌سیم وان‌‌پلاس بادز پرو نسخه میتریل (Mithril) معرفی شد

ساعت هوشمند Rogbid Rowatch 6

قیمت و رنگ‌بندی‌ها

ساعت هوشمند Rogbid Rowatch 6 در پنج رنگ‌بندی مشکی، صورتی، خاکستری، طلایی و آبی عرضه می‌شود و برای طیف گسترده‌ای از مشتریان در هر سن و سالی، با قیمت ۳۴.۹۸ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. این ساعت هوشمند را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق فروشگاه رسمی کمپانی راگبید تهیه کنید که اتفاقاً در حال حاضر بخشی از تخفیفات گسترده‌ی رویداد «Rogbid Christmas Joy» نیز محسوب می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>