Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

در به روزرسانی iOS 17.1.1 چه مشکلاتی برطرف می‌شوند؟

در به روزرسانی iOS 17.1.1 چه اشکالاتی برطرف می‌شوند؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماه گذشته، کمپانی اپل در یک به‌روزرسانی، نسخه 17.1 سیستم‌عامل iOS را منتشر کرد. در این به‌روزرسانی، اپل ضمن رونمایی از قابلیت‌هایی جدید، برخی از اشکالات نرم‌افزاری (باگ‌ها) گوشی‌های آیفون را نیز برطرف کرده بود. با این حال، برخی از مشکلات مانند “کندی یا قطع شدن اتصالات وای‌فای (Wi-Fi)” که برخی از کاربران پس از انجام به‌روزرسانی iOS 17 با آن درگیر شده‌اند، در به‌روزرسانی نسخه iOS 17.1 مرتفع نشد. اکنون، برخی از کارشناسان بر این باورند که اپل قصد دارد تا این دسته از مشکلات را در به‌روزرسانی بعدی سیستم‌عامل خود، یعنی نسخه iOS 17.1.1 که انتظار می‌رود در هفته‌های آتی منتشر شود، برطرف کند.

در به روزرسانی iOS 17.1.1 چه مشکلاتی برطرف می‌شوند؟

با استناد به گزارشات وب‌سایت MacRumors، به نظر می‌رسد که اپل در حال آزمایش نسخه iOS 17.1.1 است. با این حال جزئیات بیشتری در رابطه با تاریخ انتشار این نسخه (از سمت کمپانی اپل یا افشاگران) اعلام نشده است. برخی از کارشناسان بر این باورند که این به‌روزرسانی سیستم عامل، در هفته‌های آتی و پیش از انتشار نسخه نهایی (عمومی) iOS 17.2 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اصلاحات احتمالی در نسخه iOS 17.1.1

با در نظر داشتن تمامی این موارد، تاکنون هیچ یک از گمانه‌زنی‌های کارشناسان برای به‌روزرسانی فریمور (Firmware) از سمت کمپانی اپل و به صورت رسمی تایید نشده است. با این حال، از آنجایی که مشکل “کندی/ قطعی وای‌فای” در نسخه بتای iOS 17.2 (که در پایان ماه اکتبر منتشر شد) رفع شده است، احتمالاً اپل قصد دارد این مشکلات را در نسخه iOS 17.1.1 نیز برطرف نماید.

همچنین مطالعه کنید
باگ‌های ویندوز 11 باعث کاهش سرعت پردازنده‌های AMD شده است؛ مایکروسافت و AMD در صدد رفع مشکل هستند

از سوی دیگر کمپانی اپل مشکلات مربوط به پدهای شارژ بی‌سیم برخی خودروهای BMW (که منجر به آسیب رسیدن به سیم‌پیچ‌های شارژر گوشی‌های آیفون 15 و آیفون 15 پرو می‌شود) را تایید کرده است. با توجه به این تاییدیه رسمی، احتمالاً این مشکل نیز در به‌روزرسانی کوچک آتی برطرف خواهد شد.

علاوه بر این، برخی از کاربران از راه‌اندازی مجدد (Restart) غیر‌منتظره گوشی‌های آیفون خود در نیمه شب و تنظیم مجدد یادآورهای مهم و زنگ هشدار (آلارم) ساعت توسط گوشی و پس از این راه‌اندازی، خبر داده‌اند. در حالی که تاکنون علت اصلی این مشکل مشخص نشده است، اما با استناد به گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد که این مشکل در میان مدل‌های مختلف سری آیفون 15 شایع‌تر است.

از آنجایی که راه‌حل این مشکل در به‌روزرسانی iOS 17.1 گنجانده نشده است، احتمالاً اپل قصد دارد تا در نسخه آتی، یعنی به‌روزرسانی iOS 17.1.1، راه‌حلی برای این مشکل ارائه دهد.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>