Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

توسعه بازی چندنفره آنلاین The Last of Us همچنان ادامه دارد

توسعه بازی چندنفره آنلاین The Last of Us همچنان ادامه دارد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

وینیت آگاروال که کارگردانی بازی چندنفره‌ی آنلاین The Last of Us را بر عهده دارد، به‌تازگی گفته است که هم‌چنان بر روی این عنوان کار می‌کند و دوران توسعه‌ی این بازی مولتی‌پلیر در استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) ادامه می‌یابد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با اِروتِک همراه باشید.

استودیوی ناتی داگ هفته‌های شلوغ و پرخبری را می‌گذراند و اخبار ضد و نقیضی از این استودیو به گوش می‌رسد. خردادماه امسال بود که گزارشات جدیدی از بازی‌ مولتی‌پلیر The Last of Us منتشر شد. طبق این گزارشات، ناتی داگ، «جاه‌طلبانه‌ترین پروژه» خود را مجدداً مورد بازبینی قرار می‌داد و حتی به نظر می‌رسید که شاید این پروژه لغو شده باشد. ماه گذشته نیز تعدیل نیروی بزرگی در این استودیو اتفاق افتاد و ۲۵ تن از کارکنان ناتی داگ با این استودیوی بازی‌سازی وداع کردند.

با وجود اینکه بسیاری از علاقه‌مندان به سری The Last of Us نگران به تعلیق افتادن پروژه‌‎ی بازی چندنفره‌ی آنلاین این عنوان بودند، این‌طور که به نظر می‌رسد بازی‌ مولتی‌پلیر The Last of Us هنوز دوران توسعه‌اش را طی می‌کند. وینیت آگاروال، کارگردان بازی چندنفره‌ی آنلاین The Last of Us، اخیرا در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) از ادامه یافتن پروژه و حضور او به عنوان کارگردان این بازی مولتی‌پلیر مورد انتظار خبر داد.

توییت جدید وینیت آگاروال، کارگردان بازی چندنفره‌ی آنلاین The Last of Us
توییت جدید وینیت آگاروال، کارگردان بازی‌ چندنفره‌ی آنلاین The Last of Us

برخی از گزارش‌هایی که ماه گذشته منتشر شده بود، به احتمال تعلیق این پروژه اشاره داشت اما گفته می‌شد که هنوز ناتی داگ تصمیمی بابت لغو کامل آن اتخاذ نکرده است. کمی بعد از این گمانه‌زنی‌ها نیز معلوم شد که آندرس هاوارد، طراح خریدهای درون‌برنامه‌ای بازی‌‌ چندنفره‌ی آنلاین The Last of Us، از استودیوی ناتی داگ جدا شده و دیگر بر روی این پروژه کار نمی‌کند.

همچنین مطالعه کنید
وجود چندین پایان مختلف برای بازی Avowed تأیید شد!

با این حال، باید منتظر ماند و دید دقیقاً وضعیت پروژه‌ی بازی مولتی‌پلیر The Last of Us چگونه است و آیا روزی سرانجام عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>