Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سیستم عامل اندروید 14 در 12 مهر منتشر خواهد شد

سیستم عامل اندروید 14 احتمالاً فردا 12 مهر منتشر خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر انتشار همزمان سیستم‌عامل اندروید 14 همراه با گوشی‌های گوگل پیکسل سری 8 (پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو) در تاریخ 12 مهر (4 اکتبر) منتشر شده است. اکنون نیز یک شرکت خدمات‌دهنده تلفن همراه کانادایی بر این شایعه مهر تایید زد و به نظر می‌رسد که فردا نسخه 14 سیستم‌عامل اندروید منتشر خواهد شد.

نسخه 14 سیستم‌عامل اندروید در 12 مهر منتشر می‌شود

در واقع، اطلاعات مربوط به انتشار اندروید 14 یک اعلامیه رسمی از طرف گوگل نیست و این جزئیات تنها توسط یک اپراتور کانادایی به نام “Telus” تایید شده است. اساساً، Telus همواره فهرستی از زمان آغاز به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای دستگاه‌هایی که می‌فروشد را ارائه می‌کند. با استناد به اظهارات Telus، به نظر می‌رسد که انتشار اندروید U در تاریخ 12 مهرماه برنامه‌ریزی شده است. لازم به ذکر است که عبارت “اندروید U” یک نام رمز داخلی برای اندروید 14 است و با اصطلاح “Android Upside Down Cake” نیز از آن یاد می‌شود. علاوه بر این، با توجه به لیست به‌روزرسانی نرم‌افزاری برند پیکسل، می‌توان انتظار داشت که این به‌روزرسانی اندروید مشمول گوشی پیکسل 4a و گوشی‌های جدیدتر از آن شود.

نسخه 14 سیستم‌عامل اندروید در 12 مهر منتشر می‌شود

لازم به ذکر است که Telus تنها چند ساعت بعد از انتشار این اطلاعات، آن‌ها را از وب‌سایت و صفحات اجتماعی خود حذف کرد. تصور می‌شود که گوگل از نشر آنلاین این اطلاعات مطلع شده و از Telus تقاضا کرده است تا این اطلاعات را حذف نماید. با این حال، در نظر داشته باشید که تمامی این صحبت‌ها در سطح حدس و گمان قرار دارند و ما نمی‌توانیم به قطعیت در رابطه با آنچه که واقعاً رخ داده است، سخن بگوییم. از این رو، احتمال کمی وجود دارد که این اطلاعات اساساً نادرست بوده باشند.

همچنین مطالعه کنید
نوکیا PureView 9 آپدیت اندروید 11 را دریافت نخواهد کرد!

نسخه 14 سیستم‌عامل اندروید در 12 مهر منتشر می‌شود

در نهایت، خبر خوب این است که ظرف 24 ساعت آینده، صحت و سقم این اخبار آشکار می‌شود! در صورتی که گوگل قصد داشته باشد اندروید 14 را در 12 مهر منتشر کند، به احتمال بسیار زیاد، این مسئله را در جریان رویداد رونمایی از گوشی‌های سری 8 پیکسل اعلام خواهد کرد. ما در اِروتِک تلاش می‌کنیم تا با پوشش خبری سریع، تازه‌ترین جزئیات مربوط به زمان انتشار اندروید 14 را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>