Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هارمونی 4 معرفی شد [ لیست دستگاه های واجد شرایط دریافت ]

سیستم عامل هارمونی 4 هواوی معرفی شد [لیست دستگاه های واجد شرایط دریافت]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در طی کنفرانس توسعه دهندگان هواوی 2023، سیستم عامل هارمونی 4 (HarmonyOS 4) با طراحی مجدد بصری عمده که گزینه های شخصی سازی جدیدی را برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و ساعت های هوشمند به ارمغان می‌آورد، معرفی شد. اکوسیستم هارمونی اکنون بیش از 700 میلیون دستگاه را در سراسر جهان در بخش‌های مختلف، از گوشی‌های هوشمند گرفته تا تلویزیون و اتومبیل را پشتیبانی می‌کند.

هارمونی 4 معرفی شد [ لیست دستگاه های واجد شرایط دریافت ]

هواوی در نسخه جدید سیستم عامل خود از صفحه اصلی شروع کرده و قابلیت تغییر فونت، رنگ، ساعت و سبک ابزارک‌های سیستم را با ترکیب‌های متعدد و گزینه‌های سفارشی‌سازی به ارمغان می‌آورد. کاربران همچنین می‌توانند با انتخاب ایموجی مورد علاقه خود، والپیپرهای ایموجی و صفحه اصلی را تنظیم کنند.

هارمونی 4 معرفی شد [ لیست دستگاه های واجد شرایط دریافت ]

هواوی همچنین بسته ایموجی خود را با گزینه های متحرک به روز کرده و آب و هوای پانوراما ننیز به شما این امکان را می دهد که پیش بینی های روزانه را روی صفحه قفل خود با به‌روزرسانی در زمان واقعی تغییرات آب و هوا تنظیم کنید.

مرکز اعلان‌ها نیز با گزینه تقسیم هشدارهای دریافتی بر اساس ترجیح شما، یک تغییر اساسی را دریافت کرده است. کاربران همچنین می‌توانند اعلان‌های برنامه مورد نظر خود را پین کنند و بدون باز کردن برنامه، مستقیماً از مرکز اعلان‌ها با آنها تعامل داشته باشند.

پنجره زنده (Live Windows)، برداشت هواوی از داینامیک آیلند اپل است و برنامه‌های پشتیبانی شده، هشدارها و اعلان‌ها را در یک نماد قرص شکل در گوشه دستگاه شما نشان می‌دهد و می‌توانید پنجره را با یک ضربه باز کرده تا با برنامه تعامل داشته باشید. این ویژگی برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند ارائه می‌شود و با چندین برنامه شخص اول هواوی و همچنین برنامه‌های شخص ثالث از لیست رو به رشد توسعه‌دهندگان، کار خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
اندروید 15 احتمالاً از قابلیتی شبیه به سامسونگ دکس بهره ببرد!

هواوی همچنین گزینه‌های کارت (ویجت) بیشتری را از مجموعه گسترده‌تری از برنامه‌ها و ابزارهای کمکی با اندازه‌های مختلف اضافه کرده است که می‌توانند در صفحه اصلی قرار گیرند. قابلیت کپی گسترده در Super transfer station هواوی به شما امکان می‌دهد چندین فایل، متن و تصویر را روی هم قرار داده و آنها را بین برنامه‌ها و دستگاه‌های پشتیبانی شده هارمونی انتقال دهید.

ویژگی‌های یکپارچگی این نسخه نیز به خودروهایی که از سیستم‌های اطلاعات سرگرمی HarmonyOS استفاده می‌کنند، گسترش یافته و به شما امکان می‌دهد محتوا و سایر برنامه‌ها را به صفحه نمایش خودروی خود ارسال کنید.

هارمونی 4 در قلب خود از یک موتور Ark Engine بهره می‌برد که ادعا می‌شود 20 درصد عملکرد بهتری را با راه‌اندازی سریع‌تر برنامه و انیمیشن‌های روان‌تر و در عین حال مصرف انرژی کمتر ارائه می‌دهد. HarmonyOS 4 همچنین چندین بهینه سازی امنیتی از جمله گزینه‌های بهبودیافته ردیابی مجوز، هشدارهای نصب برنامه و محدود کردن دسترسی به اطلاعات شخصی را ارائه می‌دهد.

نسخه بتای عمومی هارمونی از امروز برای طیف وسیعی از 34 دستگاه از جمله سری میت 50، سری P60 و میت X3 در دسترس است. 35 دستگاه دیگر از جمله سری P40، میت 30، نووا 9 و نووا 10 بعداً به برنامه بتا اضافه خواهند شد.

در ادامه لیست دستگاه هایی که می‌توانند این سیستم عامل را دریافت کنند ارائه شده است:

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>