Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سیستم عامل HarmonyOS 4.0 در 13 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد

سیستم عامل HarmonyOS 4.0 در 13 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هوآوی با انتشار یک پست در ویبو از تلاش‌های این کمپانی برای معرفی رسمی سیستم عامل هارمونی 4 (HarmonyOS 4.0) در چهارم ماه آگوست (13 مرداد) خبر داده است. در تصویر زیر که توسط هوآوی منتشر شده است، با به کار‌گیری از برخی از کد‌های ArkTS برای نمایش عبارت “در ماه آگوست باید منتظر چه چیزی باشیم؟” در خروجی کد استفاده شده و در مقابل عبارت “ماه آینده”، عدد “4” با فونتی بزرگ‌تر به نمایش گذاشته شده است.

عدد 4 به کار گرفته شده در این تبلیغ، نمایان‌گر زمان برگزاری کنفرانس HDC (کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی) و ورژن “4” هارمونی می‌باشد. پیش‌تر نیز، تیزر‌های تبلیغاتی هواوی از رونمایی هارمونی 4 خبر داده بودند و با استناد به آخرین تصویر منتشر شده، قرار است تا این رونمایی در تاریخ 4 آگوست صورت پذیرد.

سیستم عامل هارمونی او اس 4 در 13 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد

اما هارمونی چیست؟ هارمونی، سیستم‌عامل داخلی هواوی است که در اکو‌سیستم آن، گوشی هوشمند در مرکز آن قرار دارد. با استناد به تیزر‌های منتشرشده در اوایل این ماه، قرار است تا در نسخه جدید، هارمونی توانایی یکپارچگی خود را در محیط N+8+1 (استراتژی IoT هواوی؛ موبایل در مرکز اکوسیستم و 8 دستگاه دیگر در خانه حول موبایل) ارتقاء دهد.

همچنین مطالعه کنید
انتشار اندروید 13 برای گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ نسخه وایفای

در حال حاضر، این سیستم عامل در مرحله آزمایش بتا است و در تیزر تبلیغاتی هارمونی 4 نیز برخی از برداشت‌های اولیه و نظرات کاربران به اشتراک گذاشته شده است. گوشی‌های سری میت 50، میت 40 و پی 60 از این سیستم‌عامل پشتیبانی خواهند کرد؛ اما، در حال حاضر، استفاده از سیستم عامل هارمونی، محدود به استفاده داخلی کاربران چینی می‌باشد و انتظار می‌رود که هارمونی 44 نیز با هدف خدمت‌رسانی به کاربران داخلی؛ منتشر شود.

نام تجاری Harmony OS (در گوشی‌های هوشمند) تنها به چین محدود می‌شود. بدون شک، برخی از ویژگی‌ها در صحنه جهانی وارد خواهند شد، اما انتظار می‌رود که در نام آن تغییری نشود و همان EMUI باقی بماند؛ چرا که هوآوی چندین بار تاکید کرده است که “هنوز، کاربران برای مواجهه با تغییرات آماده نیستند”.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>