Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پروژکتور قابل حمل CineBeam Q ال جی با رزولوشن 4K معرفی شد

پروژکتور قابل حمل CineBeam Q ال جی با رزولوشن 4K معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماه گذشته بود که ال‌جی از مانیتورهای هوشمند MyView و نمایشگرهای ارزان‌قیمت جدید خود با نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتزی رونمایی کرد. اکنون نیز این برند پروژکتور قابل حمل و جمع‌وجور CineBeam Q را با ویژگی‌هایی جذاب معرفی کرده است. برای آشنایی با مشخصات جدیدترین پروژکتور ال جی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات پروژکتور CineBeam Q ال جی

پروژکتور قابل حمل CineBeam Q ال جی با رزولوشن 4K معرفی شد

این پروژکتور سبک تنها ۱٫۴۹ کیلوگرم وزن دارد و به کاربران امکان جابه‌جایی و حمل کردن آن به هر مکانی را می‌دهد. علاوه‌ بر این، یک پایه‌ی چرخشی ۳۶۰ درجه نیز در طراحی پروژکتور جدید ال جی لحاظ شده است که کاربران می‌توانند زاویه‌ی دید موردنظر خود را با استفاده از آن تعیین کنند. طراحی مینیمالیستی CineBeam Q هم به‌گونه‌ای است که این پروژکتور با دکوراسیون و فضاهای داخلی به‌راحتی ترکیب می‌شود.

پروژکتور CineBeam Q ال جی قادر است تصاویری با رزولوشن 4K و بهره‌مند از استاندارد HDR10 را تا حداکثر اندازه‌ی ۱۲۰ اینچی به نمایش بگذارد. این پروژکتور ضمن پشتیبانی از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و ۴ به ۳، از فناوری لیزر RGB سه‌کاناله استفاده می‌کند که جزئیات واضح و بازتولید رنگ واقعی را ارائه می‌دهد. CineBeam Q دارای نسبت کنتراست ۴,۵۰,۰۰۰:۱ برای به تصویر کشیدن جزئیات و سیاهی عمیق است. پروژکتور مذکور همچنین از قابلیت تنظیم خودکار صفحه‌نمایش بر اساس زاویه‌ی تابش بهره می‌برد.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ دیسپلی جدیدترین محصول خود را با نام فلکس هیبرید اولد معرفی کرد

این پروژکتور به یک بلندگوی داخلی ۳ واتی مونو با پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی اتموس (Dolby Atmos) مجهز شده است و دو پورت خروجی دارد که به شما امکان می‌دهد دو دستگاه مانند بلندگوی بلوتوثی، ساندبار یا هدفون را به‌طور همزمان متصل کنید.

پروژکتور موردبحث سیستم‌عامل webOS را اجرا می‌کند و به‌طور پیش‌فرض از پلتفرم‌های محبوبی مانند آمازون پرایم، نتفلیکس، یوتیوب و اپل تی‌وی برخوردار است. گزینه‌های اتصال این پروژکتور نیز شامل یک پورت USB-C، یک پورت HDMI و همچنین قابلیت‌های AirPlay 2 و Screen Share می‌شود.

ال جی پروژکتور CineBeam Q را با برچسب قیمتی ۱٬۶۵٬۰۰۰ روپیه (حدود ۱٬۹۸۰ دلار) از ماه بعدی میلادی روانه‌ی بازار می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>