Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ از مانیتورهای خمیده ViewFinity S9 و S6 رونمایی کرد

سامسونگ از مانیتورهای خمیده ViewFinity S9 و S6 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ دو مانیتور جدید خمیده از سری ViewFinity را روانه‌ی بازارها کرد تا علایق و نیازهای مختلف کاربران را پوشش دهد. این دو مانیتور جدید «ViewFinity S9 S95UC» و «ViewFinity S6 S65TC» نام دارند و بیشتر برای استفاده در کارهای خلاقانه طراحی شده‌اند اما همچنین می‌توانند برای تماشای فیلم و سریال یا بازی کردن معمولی و تفننی نیز مورداستفاده قرار بگیرند. برای آشنایی با مشخصات این دو مانیتور، با اِروتِک همراه باشید.

مانیتور ViewFinity S9 S95UC سامسونگ؛ یک تجربه‌ی فوق عریض ۴۹ اینچی

سامسونگ از مانیتور ۴۹ اینچی ViewFinity S9 S95UC و ۳۴ اینچی ViewFinity S6 S65TC رونمایی کرد

مانیتور ViewFinity S9 S95UC که برچسب قیمتی ۱,۴۹,۰۰,۰۰ وون کره جنوبی (تقریباً معادل ۱,۱۴۶ دلار) برای آن در نظر گرفته شده، دارای یک پنل بسیار بزرگ ۴۹ اینچی VA با رزولوشن ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی است. این مانیتور با طراحی خمیده و انحنای ۱۰۰۰R، نسبت تصویر اولتراواید ۳۲:۹ را ارائه داده و وعده‌ی یک تجربه‌ی غوطه‌ورانه و جذاب را به کاربران می‌دهد.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مانیتور ۴۹ اینچی سامسونگ و زمان پاسخ‌گویی ۴ میلی‌ثانیه‌ای، به ارائه‌ی تصاویر نرم و روان کمک کرده و به لطف گواهی VESA DisplayHDR 400، پشتیبانی از قابلیت HDR را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. گزینه‌های اتصال کابلی این محصول شامل دو عدد پورت HDMI 2.0، یک عدد پورت DisplayPort 1.4 و سه عدد پورت USB Type-A 3.0 و چند مورد دیگر می‌شود. پورت USB Type-C نیز توان خروجی ۹۰ واتی را ارائه می‌دهد و بیش از پیش به راحتی کاربران می‌افزاید.

همچنین مطالعه کنید
سری iQOO Z9 ویوو با صفحه نمایش اولد به بازار می‌آید

مانیتور ViewFinity S6 S65TC سامسونگ؛ یک نمایشگر ۳۴ اینچی با پشتیبانی از پورت تاندربولت ۴

برای آن دسته از کاربرانی که به‌‎دنبال گزینه‌‌ای جمع‌وجورتر اما باکیفیت می‌گردند، مانیتور ViewFinity S6 S65TC با قیمت ۹۰,۰۰,۰۰ وون کره جنوبی (تقریباً حدود ۶۹۱ دلار) در دسترس قرار خواهد گرفت. پنل ۳۴ اینچی VA این نمایشگر دارای رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۱:۹ و انحنای ۱۰۰۰R است. علاوه‌بر این‌ها، مانیتور ViewFinity S6 S65TC از نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتزی و پشتیبانی از AMD FreeSync بهره می‌برد تا هرگونه قطعی یا بریده شدن تصویر در نرخ فریم‌های بالا را از بین ببرد.

اما نکته‌ی متمایزکننده‌ی این محصول، بهره‌مندی از دو پورت USB Type-C تاندربولت ۴ است که ویژگی کمیابی در این رده‌ی قیمتی محسوب می‌شود. این پورت‌ها توان خروجی ۹۰ و ۱۵ واتی را فراهم می‌کنند تا هر دو نیاز لپ‌تاپ و گوشی هوشمند برای شارژ شدن را لحاظ کرده باشند. این مانیتور همچنین از گزینه‌های اتصال متنوعی پشتیبانی می‌کند و با مانت VESA با الگوی ۱۰۰x۱۰۰ میلی‌متر و پایه‌ی قابل تنظیم عرضه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>