Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر جدید بازی Banishers: Ghosts of New Eden جزئیات دنیای بازی را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدید بازی Banishers: Ghosts of New Eden، جزئیات دنیای آن را به نمایش می‌گذارد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در روزهای آخر باقی‌مانده به عرضه‌ی بازی Banishers: Ghosts of New Eden، استودیوی فرانسوی دونت‌ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment) و فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) در مقام ناشر بازی، چندین تریلر مختلف از این عنوان موردانتظار را به اشتراک گذاشتند تا علاقه‌مندان با جنبه‌های مختلف آن آشنا شوند. از تریلر سینماتیک و داستانی جذاب این بازی گرفته تا تریلر دیگری که بر روی مکانیسم‌های انتخاب و مواجه شدن با عواقب تصمیمات بازیکن تأکید داشت، همه و همه زوایای جدیدی از تجربه‌ای که انتظار بازیکنان را در این عنوان نقش‌آفرینی و ماجراجویی می‌کشد، ارائه دادند.

اکنون نوبتی هم که باشد، نوبت آشنایی با جزئیات دنیای بازی Banishers: Ghosts of New Eden و فضای کلی دوران این روایت است. از این رو، کمپانی فوکوس اینترتینمنت در شبکه‌ی اجتماعی توییتر با انتشار تریلر جدیدی به رونمایی از جزئیات دنیای این بازی موردانتظار پرداخت.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden در سال ۱۶۹۵ میلادی روایت می‌شود و بازیکنان را به منطقه‌ی «عدن جدید» یا «New Eden» که در عنوان بازی هم قابل مشاهده است می‌برد. بازیکنان با منطقه‌ای سرد و خشن و در عین حال پرجمعیتی در آمریکای شمالی روبه‌رو خواهند شد که ده‌ها سال قبل از وقایع بازی، مهاجران اروپایی در آن مسکن گزیدند. با این وجود، سرزمین عدن جدید دچار «نفرین وحشتناکی» شده و مرز بین دنیای مردگان و زندگان نیز در این منطقه بسیار باریک‌تر از قبل است.

این تریلر جدید، نگاهی اجمالی به برخی از محیط‌های Banishers: Ghosts of New Eden و تنوعی جالب توجه که می‌توان از دنیای این عنوان انتظار داشت را به نمایش می‌گذارد و شاهد مناطقی مختلفی هستیم که از کوه‌ها و باتلاق‌ها تا رودخانه‌ها و جنگل‌ها را دربرمی‌گیرند. برای آشنایی با جزئیات بیشتر دنیای متنوع این بازی می‌توانید تریلر آن را تماشا کنید.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۴ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 تا نیمه دوم سال ۲۰۲۴ تأخیر خورد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>