Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مانیتور گیمینگ AOC U27G10 با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 160 هرتزی رونمایی شد

مانیتور گیمینگ AOC U27G10 با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 160 هرتزی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند AOC، نامی آشنا و برجسته در زمینه‌ی فناوری نمایشگر است که بر روی ساخت مانیتورهای گیمینگ و حرفه‌ای تمرکز دارد. این کمپانی در کنار ساخت این نوع مانیتورهای باکیفیت، تولیدکننده‌ی تجهیزات جانبی کامپیوتر و مخصوص گیمینگ مانند کیبورد، موس و هدست نیز محسوب می‌شود. در همین راستا، شرکت AOC اخیراً مانیتور گیمینگ U27G10 را به‌صورت رسمی عرضه کرد تا محصول دیگری را روانه‌ی بازار کرده باشد که از پَسِ پاسخ‌گویی به نیازهای حرفه‌ای و گیمینگ بربیاید. این مانیتور جدید با قیمت ۲۴۹۹ یوان چین (حدود ۳۵۲ دلار) به فروش می‌رسد. برای آشنایی با مشخصات مانیتور گیمینگ AOC U27G10 با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات مانیتور گیمینگ AOC U27G10

جدیدترین مانیتور گیمینگ AOC به پنل ۲۷ اینچی Fast IPS مجهز است، رزولوشن 4K را برای جزئیات بصری بالا ارائه می‌کند و با نرخ نوسازی چشمگیر ۱۶۰ هرتزی‌اش به خودنمایی می‌پردازد. ترکیب این دو باعث شده تا مانیتور گیمینگ AOC U27G10 بتواند تصاویر روان و باکیفیتی که ایده‌آل برای گیمرها و تدوین‌گرها هستند را ارائه دهد.

مانیتور گیمینگ AOC U27G10 با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 160 هرتز عرضه شد

عملکرد رنگی این مانیتور گیمینگ استثنایی است و ۱۰۰ درصد از طیف رنگی sRGB و ۹۵ درصد از گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد تا رنگ‌های زنده و دقیق را تضمین کند. علاوه‌بر این‌ها، مانیتور گیمینگ AOC U27G10 قادر به حفظ دقت رنگ Delta E<2 در حالت sRGB است و به همین خاطر، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای طراحان گرافیک و عکاس‌هایی محسوب می‌شود که غالباً دقت رنگ را اولویت قرار می‌دهند. این مانیتور همچنین پشتیبانی از فناوری HDR400 را ارائه می‌دهد تا کنتراست و محدوده‌ی رنگ را برای تصاویر پویاتر و واقع‌گرایانه‌تر بهبود بخشد.

کمپانی AOC در طراحی این مانیتور بر طراحی ارگونومیک و نحوه‌ی استفاده از آن نیز متمرکز بوده است. از این رو، نمایشگر جدید این برند با پایه‌‌ی قابل‌تنظیم عرضه می‌شود که حرکات مختلفی نظیر تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش را ارائه می‌کند. قابلیتی که مانیتور گیمینگ AOC U27G10 را با سلیقه‌ها و کاربردهای مختلف و چینش‌های میز متعدد کاربران سازگار خواهد کرد. این طراحی ارگونومیک دارای مکانیزم آزادسازی سریعی نیز هست و امکان تنظیم یا حرکت مانیتور را به‌آسانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
ویژگی "حساسیت لمسی تطبیقی" به گوشی های پیکسل گوگل راه می‌یابد!

در زمینه‌ی پورت‌ها و گزینه‌های اتصال باید خاطرنشان کرد که این مانیتور از پورت‌های جدید و مدرنی مانند HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 بهره می‌برد که انتقال سریع داده‌ها و سازگاری با جدیدترین کنسول‌های بازی و کامپیوترهای قدرتمند را فراهم کرده است.

علاوه‌بر‌ این‌ها، مانیتور گیمینگ AOC U27G10 زمان پاسخ‌گویی GtG یک میلی‌ثانیه‌ای را ارائه داده که گوستینگ (Ghosting) و تاری در هنگام جابه‌جایی سریع تصاویر را کاهش می‌دهد. این مانیتور همچنین دارای قابلیت «Adaptive-Sync» است تا در بازی‌ها تجربه‌ی روان‌تری را به نمایش بگذارد و از بریده‌بریده‌شدن صفحه جلوگیری کند. در ضمن، این مانیتور از ویژگی‌های مخصوص بازی مانند «E-Sports Fury Mode» نیز برای بهبود دامنه‌ی دید و زمان پاسخ‌گویی در طول بازی‌های رقابتی پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر جدید AOC همچنین حالت‌های تصویر کنار تصویر (PBP) و تصویر در تصویر (PIP) را ارائه می‌دهد تا کاربران قادر به نمایش دادن محتوا از دو منبع مختلف به‌صورت هم‌زمان باشند. این قابلیت مخصوصاً برای افراد حرفه‌ای که نیازمند مقایسه‌ی محتوا یا مدیریت چندین کار به شکل هم‌زمان هستند، بسیار کاربری خواهد بود. در پایان، باید اشاره داشت که مانیتور گیمینگ AOC U27G10 با صفحه‌نمایش بدون فلیکر و سوسو زدن نور عرضه می‌شود و از حالت‌های نور آبی کم برای کاهش فشار و خستگی چشم هنگام استفاده‌ی طولانی‌مدت بهره می‌برد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>