Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کیبورد مکانیکی Durgod K100 Blueberry با ۶۰ روز طول عمر باتری معرفی شد

کیبورد مکانیکی Durgod K100 Blueberry با ۶۰ روز طول عمر باتری معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی Durgod به‌تازگی از جدیدترین مدل کیبورد مکانیکی خود با نام «K100 Blueberry» رونمایی کرد. این صفحه‌کلید مکانیکی زیبا و خوش‌رنگ با برچسب قیمتی ۲۹۹ یوانی (حدوداً ۴۲ دلاری) به فروش می‌رسد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های این صفحه‌کلید جدید با اِروتِک در ادامه همراه باشید.

مشخصات کیبورد مکانیکی Durgod K100 Blueberry

صفحه‌کلید جدید شرکت Durgod دارای چیدمان جمع‌وجور ۸۷ کلیدی است و تقریباً ۲۰ درصد فضای کمتری اشغال می‌کند. سوئیچ‌های مکانیکی و Gateron این کیبورد از مدل جدید تماماً میلک‌شیکی پلی‌استال یا پلی‌اکسی‌متیلن (POM) با ضربه کلید خطی و فاصله‌ی فعال‌سازی ۲.۰ میلی‌متری بهره می‌برند و طراحی از پیش روغن‌کاری‌شده‌ی کارخانه‌ای دارند که طول عمر ۸۰ میلیون ضربه کلید را ارائه می‌دهند. این کیبورد مکانیکی با ساختار نرم GASKET طراحی شده است و از سوکت سوئیچ «Gateron 2.0» با شفت قابل تعویض گرم استفاده می‌کند که امکان سفارشی‌سازی و تغییر آسان سوئیچ‌های این کیبورد را در اختیار کاربران می‌گذارد.

درپوش‌های این صفحه‌کلید مکانیکی از مواد پلی‌بوتیلن ترفتالات (PBT) ساخته شده‌اند که به مواردی نظیر دوام، مقاومت در برابر سایش و لکه‌دار شدن با روغن و بافت مات شهره هستند. کلیدهای کیبورد مکانیکی Durgod K100 Blueberry غیرشفاف طراحی شده‌اند تا از نور محیطی RGB بدون کاهش وضوح پشتیبانی کنند. طراحی ارگونومیک این کلیدها در کنار طراحی غیرشفاف علائم و کاراکترهای آن‌ها باعث شده تا این کیبورد بتواند تجربه‌ی تایپ کردن راحت و با خستگی کم را حتی در طول استفاده‌ی طولانی برای کاربران فراهم کند.

اتصال این کیبورد مکانیکی نیز از ۳ طریق انجام می‌پذیرد؛ اتصال بی‌سیم 2.4G، اتصال بی‌سیم بلوتوثی و اتصال با کابل USB.

همچنین مطالعه کنید
لکسار کارت حافظه نانو 512 گیگابایتی را برای گوشی های هواوی معرفی کرد

کیبورد مکانیکی Durgod K100 Blueberry با سیستم‌عامل‌های مختلفی نظیر ویندوز، اندروید، مک‌اواس و سایر سیستم‌عامل‌های مطرح سازگاری دارد و برای انواع دستگاه‌ها و نیازهای مختلف کاربران، گزینه‌ی کاربردی و مناسبی است.

علاوه‌بر این‎ها، این صفحه‌کلید دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت ۳ هزار میلی آمپر ساعت است که در صورت خاموش کردن نورپردازی محیطی، توان ارائه‌‌ی ۶۰ روز طول عمر را دارد. این کیبورد مکانیکی جدید از شارژ سریع 5V2A پشتیبانی می‌کند و می‌تواند از این طریق در عرض ۳ ساعت کاملاً شارژ شود.

Durgod K100 Blueberry همچنین ویژگی‌های کاربردی دیگری مانند دکمه‌های کناری برای تنظیم آسان صدا، پایه‌های قابل تنظیم برای زوایای تایپ بهینه و یک محفظه‌ی ذخیره‌سازی برای آداپتور 2.4G را ارائه می‌کند. این کیبورد دارای قابلیت آنتی گوستینگ (Anti-Ghosting) است و همراه با آن، درایور مخصوصی جهت سفارشی کردن و شخصی‌سازی عملکرد کلیدها، ایجاد ماکروها (برای مختصر کردن میانبرها و سرعت بخشیدن به کارها) و امکان پیکربندی پروفایل‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>