جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو XL به بیرون درز کرد

تصاویر رندر پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو XL گوگل به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیش از رویداد موردانتظار گوگل که برای روز ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) برنامه‌ریزی شده است، شاهد افشای جزئیات فراوانی از دستگاه‌های بعدی این کمپانی بوده‌ایم و حتی تصاویر رندر جدید پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو XL نیز به‌تازگی فاش شدند.

تصاویر رندر این دو گوشی که از نظر اندازه جانشین حقیقی پیکسل 8 پرو گوگل خواهند بود را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. رندر سمت چپ به گوشی پیکسل 9 تعلق دارد، در حالی که رندر سمت راست طراحی قاب پشتی پیکسل 9 پرو ایکس ال را نشان می‌دهد:

نام‌گذاری محصولات پیکسل گوگل بعد از برگزاری رویداد مردادماه این کمپانی از قبل نیز پیچیده‌تر خواهد شد، چرا که گوگل قرار است به‌طور همزمان از این ۴ گوشی رونمایی کند؛ پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ پرو فولد. از آن‌جایی که اندازه‌ی پیکسل ۹ پرو با پیکسل ۸ و پیکسل ۹ یکی است اما به سخت‌افزار مشابه پیکسل ۹ پرو XL مجهز می‌شود، این گوشی جانشین مستقیم پیکسل ۸ پرو نخواهد بود. از سوی دیگر، پیکسل 9 پرو فولد جانشین گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل به حساب می‌آید که سال گذشته معرفی شده بود. نام‌هایی که گوگل برای نسل بعدی گوشی‌های پیکسل خود در نظر گرفته است، در نگاه اول کمی سردرگم‌کننده به نظر می‌رسند اما از منطق مشخصی پیروی می‌کنند.

علاوه‌ بر این، برچسب‌های قیمتی فاش‌شده از گوشی‌های سری پیکسل 9 نشان می‌دهد که قیمت برخی از مدل‌های جدید با نسل قبلی یکسان خواهد بود، اما برخی از نسخه‌ها نیز با افزایش قیمت روبه‌رو می‌شوند و به سردرگم کردن کاربران ادامه می‌دهند.

تصاویر رندر پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو XL اطلاعات چندان زیادی را درباره‌ی این گوشی‌ها به اشتراک نمی‌گذارد و تنها می‌توان مشاهده کرد که پیکسل ۹ یک دوربین کمتر از پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال خواهد داشت. طراحی تغییریافته‌ی جزیره‌ی دوربین سری جدید گوشی‌های پیکسل ۹ هم در این تصاویر قابل رؤیت است.

طبق شایعات دیگر پیرامون این سری، تمامی گوشی‌های پیکسل 9 به تراشه‌ی نسل بعدی Tensor G4 گوگل مجهز خواهند بود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *